January 29, 2003
Jag börjar bli lite trött på "warez hotet" varje gång det snackas om ett spel som någon har tankat ner och försökt spela. Det finns faktiskt ett Doom3 demo, fullt lagligt. Det finns faktiskt ett FarCry demo, fullt lagligt. Är det inte bättre att anta att vi snackar om lagliga spel, än olagliga. Vad hände med oskyldig-tills-bevisat-skyldig?
November 4, 2002
Zelog wrote: Jag börjar bli lite trött på "warez hotet" varje gång det snackas om ett spel som någon har tankat ner och försökt spela. Det finns faktiskt ett Doom3 demo, fullt lagligt. Det finns faktiskt ett FarCry demo, fullt lagligt. Är det inte bättre att anta att vi snackar om lagliga spel, än olagliga. Vad hände med oskyldig-tills-bevisat-skyldig?
AMEN!
October 25, 2003
fammo wrote: nämen vad jag har hört så finns det väll en beta version om jag inte minns fel?eller 🙄
jepp. finns en buggig, hackig 0.02a
fast den hackar hela tiden, och alla roliga elaka monster står bara stilla...
plus att FPSen ligger på 15 varje gång du möter en fiende....
HAR JAG HÖRT!
May 8, 2001
Zelog wrote: Jag börjar bli lite trött på "warez hotet" varje gång det snackas om ett spel som någon har tankat ner och försökt spela. Det finns faktiskt ett Doom3 demo, fullt lagligt. Det finns faktiskt ett FarCry demo, fullt lagligt. Är det inte bättre att anta att vi snackar om lagliga spel, än olagliga. Vad hände med oskyldig-tills-bevisat-skyldig?
Ehh... Var hittar du ett demo på Doom3 om jag får lov att fråga!?
Desktop: Gigabyte GA-MA770-DS3 | AMD Phenom II 955 BE | 8GB PC6400 | Samsung 1TB + 500GB | Powercolor HD3870
3DMark 2006: 11932 3DMark Vantage: P5137
Laptop: Macbook Pro 2012 | 8GB | Samsung 830 128GB SSD
HTPC: Mac Mini | 3GB | 500GB
April 27, 2002
Doom3 är färdigt 'When It's Done', och såvitt jag och resten av världen vet om så finns det inget officiellt demo än. alphan däremot finns läckt, och eftersom den behandlas under kategorin 'warez' ska vi kanske inte sitta och diskutera den här, ok?
...Men vi behöver ju heller inte överdriva och låtsas om att den inte finns, eller hur? *snegla*
May 28, 2003
Roligare att skälla ut folk som "pratar weraz" än att tänka efter som du och komma fram till att det faktiskt kan vara demo/beta. Det blir så rädda oftast och så får man höra ännu roligare bortförklaringar. =)
1 Guest(s)