February 20, 2003
Ja eller hur.. jag tycker likadant... 🙄 *ironi*
Fyfan, hur fan kan du bara döma ett spel som du inte ens har spelat? De har verkligen kämpat med detta spelet sen GeForce 3 kom ut. Tror du verkligen att det kommer att vara dåligt? Skapa en seriös tråd nästa gång och klaga aldrig på spel igen för att det är bara irriterande.
Ingen gillar när folk klagar så det är bara att hålla käften och skita i det.
September 25, 2002
klaus wrote: Finns en Länk till själva Demo föratt tanka hem saken???
Kort och Gott : DET FINNS INGET DEMO !!
alphan och betan som folket svammlar om är en leaked alpha version som inte är ett unns i närheten av att kallas demo...
med andra ord not for public.... så sluta tjata och svammla om det nu !! ni blir bara bannade i detta forum för Warez snack...
October 1, 2002
Alltså, grafiken i Doom III ser ju onekligen snygg ut. Storyn däremot ...
Är det verkligen bara jag som ställer krav på nya speltitlars handling numera? - Iofs är jag inte så insatt, men det jag läst om Doom III:s koncept är något i stil med:
Onda forskare, blah blah, lyckas öppna portal mot en annan dimension oavsiktligen, blah blah, demoner strömmar ut. De har inget motiv whatsoever, allt handlar bara om att döda för dem. Du är så klart den enda överlevande. Att rädda världen är nu upp till dig ...
Så originellt T_T
Säg, folk, tröttnar ni aldrig? :
March 20, 2003
Shinji wrote: Alltså, grafiken i Doom III ser ju onekligen snygg ut. Storyn däremot ...
Är det verkligen bara jag som ställer krav på nya speltitlars handling numera? - Iofs är jag inte så insatt, men det jag läst om Doom III:s koncept är något i stil med:
Onda forskare, blah blah, lyckas öppna portal mot en annan dimension oavsiktligen, blah blah, demoner strömmar ut. De har inget motiv whatsoever, allt handlar bara om att döda för dem. Du är så klart den enda överlevande. Att rädda världen är nu upp till dig ...
Så originellt T_T
Säg, folk, tröttnar ni aldrig? :
Nu var det ju iofs ett par år sen men var inte storyn i hl precis samma???Och vem kan tröttna på att peppra demoner med med svinläcker grafik??
1 Guest(s)