August 13, 2002
Jag läste ju iofs nyss i SuperPlay, där en kille hade frågat SP vad som krävdes för att kunna spela det någorlunda.
Det han fick som svar var typ: "just gf4 mx har *** (namn på han som gjor det) sagt att han inte rekomenderar att spela med.
Något sånt var det.
Kanske inte så många som har GF4 MX, men jag har ='(
May 21, 2002
här kan ni tydligen läsa en recension av spelet, inscannade bilder såklart 😀
October 7, 2001
men det har juh kommit en hel del nytt tills doom3 kommer så det värsta i dagens läge är juh kanske en bit efter när det kommit ut...
så speccsen är juh helt oki ...
men å andra sidan tror ja 9700pro använderare med 512 i ram kan nog kräma på full graffe 🙂
för det ända som skilljer 9700 å 9800 är juh när fsaa brassas på...
då det skilljer en hel del men annars e 9800 knappert bättre juh
September 3, 2001
fattar inte varför alla klagar på för höga specs.. äntligen får vi en helt ny och revolutionerande grafikmotor, som antagligen räcker några år frammåt.
Pallar inte datorn ska man väl inte köra spelet helt enkelt. Tycker absolut inte att spelutvecklarna ska hålla på o vänta på vad vi vanliga dödliga har hemma i datorn. Spelutvecklare är redan så otroligt tröga när det gäller grafikmotorer.
September 11, 2002
Kame_boy wrote: fattar inte varför alla klagar på för höga specs.. äntligen får vi en helt ny och revolutionerande grafikmotor, som antagligen räcker några år frammåt.
Pallar inte datorn ska man väl inte köra spelet helt enkelt. Tycker absolut inte att spelutvecklarna ska hålla på o vänta på vad vi vanliga dödliga har hemma i datorn. Spelutvecklare är redan så otroligt tröga när det gäller grafikmotorer.
en spelutvecklare jag känner är mer imponerad av UT2003 motorn än av både doom3 o HL2´s motsvarigheter och han säger dessutom att UT2003 motorn kommer vara bäst ett bra tag, även efter HL2 o doom3´s lanseringar. jag tyckte det lät lite konstigt när han först sa det, men han e bergsäker och tänker använda sig av den i sina egna projekt
May 21, 2002
fet_loa wrote: [quote=Kame_boy]fattar inte varför alla klagar på för höga specs.. äntligen får vi en helt ny och revolutionerande grafikmotor, som antagligen räcker några år frammåt.
en spelutvecklare jag känner är mer imponerad av UT2003 motorn än av både doom3 o HL2´s motsvarigheter och han säger dessutom att UT2003 motorn kommer vara bäst ett bra tag, även efter HL2 o doom3´s lanseringar. jag tyckte det lät lite konstigt när han först sa det, men han e bergsäker och tänker använda sig av den i sina egna projekt
jo men dem riktigt stora firmorna lär gå efter antigen hl2 om man vill ha grym fysik och sånt eller d3 för absolut bästa grafik vilket tyvärr inte ut2003 har bäst grafik eller bra fysik nu när dem spelen kommer snart.
July 20, 2003
På http://www.3dactionplanet/doom står det:
With all the hubbub floating around the net lately about what would and what wouldn't run DOOM³, we decided to bring an end to the system requirement confusion and contact the main man, John Carmack, himself. Here is the official word on the minimum system configuration you'll need to run Doom³.
1GHz CPU
256MB RAM
GF1 or Radeon 7xxx series cardDon't expect to run it fabulous with that system setup , but everything will be playable at least.
February 23, 2003
finns det nån doom3 sida, som http://www.halflife2.net , där man liksom kan hitta screenshots, wallpapers osv
1 Guest(s)