July 17, 2002
Jag säger som alltid: Båda spelen kommer spåra ut totalt.
Det som var så tufft med HL1 var ju att strida mot marinsoldaterna. När det sedan började dyka upp massa aliens så försvann hela känslan. Risken är väl att Doom 3 kommer vara så från början till slut, och med lite otur HL2 också.
November 8, 2002
The Whistler wrote: Jag säger som alltid: Båda spelen kommer spåra ut totalt.
Det som var så tufft med HL1 var ju att strida mot marinsoldaterna. När det sedan började dyka upp massa aliens så försvann hela känslan. Risken är väl att Doom 3 kommer vara så från början till slut, och med lite otur HL2 också.
genren är iofs inte menad att var så realistisk som möjligt 8)
July 17, 2002
Blue_Moon_ wrote: [quote=The Whistler]Jag säger som alltid: Båda spelen kommer spåra ut totalt.
Säg inte det... Det finns ju en anledning till att just CS är populärare än HL i multiplayer. Kanske för att där inte är några aliens och plasmavapen?
March 15, 2002
Blue_Moon_ wrote: [quote=The Whistler]Jag säger som alltid: Båda spelen kommer spåra ut totalt.
va e de som e så orealistiskt med aliens?
October 27, 2001
MoNsTeR wrote: [quote=Blue_Moon_][quote=The Whistler]Jag säger som alltid: Båda spelen kommer spåra ut totalt.
va e de som e så orealistiskt med aliens?
Att de inte så ofta kommer på besök i vår verklighet, kanske?
July 2, 2003
The Whistler wrote: [quote=Blue_Moon_][quote=The Whistler]Jag säger som alltid: Båda spelen kommer spåra ut totalt.
Säg inte det... Det finns ju en anledning till att just CS är populärare än HL i multiplayer. Kanske för att där inte är några aliens och plasmavapen?
Jo CS är ju så jätte verkligt ...
June 3, 2001
Enligt den 22 minuters video jag har sett från Half Life 2 så tror jag att det kommer bli tuffast.
Mer valmöjligheter eftersom att man där kan skapa kedjereaktioner.
Sjut på ett rep eler kedja och det kommer en stock och småckar till fienden, den fortsätter gunga och nissarna ser det inte och blir mos mot väggen. 😀
Doom 3 däremot kommer bara att lämna en massa rost i kalsongerna.
May 19, 2003
Hl2 röstar jag på. DoomIII kommer ju vara mer läskigt och snyggare, fast inte snyggt som i verkligeheten om man kan säga så... alltså hl2 ser mer verkligt ut och det har mer möjligheter. Man kan ju påverka så mycket runtomkring en. Och hl2 kommer ju att bli mer (nästan bättre) mod-vänligt en hl. Så det blir lugnt hl2. 😉
2 Guest(s)