January 17, 2002
ViperBoyy wrote: nja...skit läskigt spel iaf :cy: , spelet laddar skitsegt när man laddar banan osv..de e dåligt men annars är de inge fel på spelet alls...hel sköönt 😀
Well, jag måste säga att du är den i särklass osmartaste personen här för tillfället, även om andra kanske har lirat det sen i morse och är halvvägs in i spelet så är du den enda som erkänner att du verkligen har laddat ner en piratkopia, och till råga på allt lägger du ut screens på det...
Hoppas du har haft det trevligt här... Eller kan du ta en bild av Doom 3 boxen på ditt skrivbord och slänga upp innan skiroys ivrigt kliande fingrar når din strupe?
January 20, 2003
CoLiC wrote: [quote=ViperBoyy]nja...skit läskigt spel iaf :cy: , spelet laddar skitsegt när man laddar banan osv..de e dåligt men annars är de inge fel på spelet alls...hel sköönt 😀
Well, jag måste säga att du är den i särklass osmartaste personen här för tillfället, även om andra kanske har lirat det sen i morse och är halvvägs in i spelet så är du den enda som erkänner att du verkligen har laddat ner en piratkopia, och till råga på allt lägger du ut screens på det...
Hoppas du har haft det trevligt här... Eller kan du ta en bild av Doom 3 boxen på ditt skrivbord och slänga upp innan skiroys ivrigt kliande fingrar når din strupe?
W.Ö.R.D.
February 12, 2003
CoLiC wrote: [quote=ViperBoyy]nja...skit läskigt spel iaf :cy: , spelet laddar skitsegt när man laddar banan osv..de e dåligt men annars är de inge fel på spelet alls...hel sköönt 😀
[21:52][21:52]
[21:52]
Så skyll inte bara på Viper
Edit:
[22:01]
[22:01] * Wihlner[ has quit IRC (Signed off)
[22:01] * Ryden^ has joined #nordichardware
[22:02]
January 17, 2002
x-per wrote: [quote=CoLiC][quote=ViperBoyy]nja...skit läskigt spel iaf :cy: , spelet laddar skitsegt när man laddar banan osv..de e dåligt men annars är de inge fel på spelet alls...hel sköönt 😀
Edit:
Du vet, jag menade forumet...
February 12, 2003
CoLiC wrote: [quote=x-per]Jaha så det är bara warez om man skriver det i forumet men sålänge man skriver det på IRC så är det helt lagligt, klyftig pojke.
Du blir bannad i forumet om du skriver nått sådant där.
Klyftig pojke
Då borde man bli bannad på IRC om man skriver nått sådant där.
Klyftig pojke
January 17, 2002
x-per wrote: [quote=CoLiC][quote=x-per]Jaha så det är bara warez om man skriver det i forumet men sålänge man skriver det på IRC så är det helt lagligt, klyftig pojke.
Du blir bannad i forumet om du skriver nått sådant där.
Klyftig pojke
Då borde man bli bannad på IRC om man skriver nått sådant där.
Klyftig pojke
Men det blir du inte
September 20, 2003
x-per wrote: [quote=CoLiC][quote=ViperBoyy]nja...skit läskigt spel iaf :cy: , spelet laddar skitsegt när man laddar banan osv..de e dåligt men annars är de inge fel på spelet alls...hel sköönt 😀
Edit:
Och vad finner du för roligt i att posta citat från IRC på ett forum? Jag förklarade ju faktiskt att det inte var Doom 3 jag spelade.
December 25, 2000
Nu lägger ni ner!
Doom III släpps den 13 i Sverige, tills dess vill jag inte se någon diskussion alls om hur skrämmande/spännande/värdelöst spelet är.
Och Ja, jag vet att det släpps den 3;e i USA (även om vissa redan har fått tag på det lagligt eftersom det skickas till butikerna några dagar före), och jag vet att man kan importera det. Men jag tror inte på att någon av er kommer att göra det, så ifall ni inte postar bild på kvittot och paktetet från USA får ni inte prata om det före den 13;e.
1 Guest(s)