April 20, 2002
Japp jag hoppas också att jag gillar den.
Kommer nog dock inte tycka så bra om den ifall:
[Image Can Not Be Found]
😛
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
December 31, 2001
Collateral wrote: [quote=Guufi][quote=Quarzi][quote=Guufi]Om man kollar på skådislistan så förstår man att det inte kommer att bli nån höjdare 🙂
Hade det varit bättre om arnold var med?
Garanterat, det hade betytt att budgeten är massiv och därmed kommer man se det i resultatet också.
i 90% av alla filmer med dåliga/okända skådisar så är budgeten kass och därmed blir filmen kass pga det.
LOTR skådespelarna var väl blandat innan LOTR var färdig för världen, vissa hade några år på nacken och vissa inte.
Vad jag menar är att alla var inte så kända och "bra" innan dom var med i LOTR, nu har dom fått publicitet och bra filmkontrakt så nu blir det bra filmer.
Så där är dom 10%-en.
De flesta som är med i the fellowship i lotr har många års filmerfarenhet. Sen hadde säkerligen peter jackson en budget efter de andra filmerna han gjort. Enda personen jag inte sett innan lotr var orlando bloom.
December 5, 2001
Hur skulle Jackson kunna ha en budget efter filmer som Bad Taste och Braindead?
Förstår inte att filmbolaget litade så mycket på honom så att de lät honom göra tre filmer på en gång.
Dock visade det ju sig i efterhand att det var ett genidrag av de som håller i pengarna...
//Anders.
February 12, 2002
http://www.imdb.com/gallery/ss.....an,%20Karl
Han är ju grymm och hård.. De är väl ett plus?
December 15, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: http://www.imdb.com/gallery/ss.....an,%20Karl
Han är ju grymm och hård.. De är väl ett plus?
hehe på den bilden ser han lite gay ut tycker jag
April 10, 2003
UnderDOG wrote: Hur skulle Jackson kunna ha en budget efter filmer som Bad Taste och Braindead?
Förstår inte att filmbolaget litade så mycket på honom så att de lät honom göra tre filmer på en gång.
Dock visade det ju sig i efterhand att det var ett genidrag av de som håller i pengarna...
//Anders.
För att har släppt mycket mer filmer än Braindead och Bad taste som varit seriösa drama filmer och liknande.
January 14, 2002
Tyrfing wrote: [quote=UnderDOG]Hur skulle Jackson kunna ha en budget efter filmer som Bad Taste och Braindead?
//Anders.
För att har släppt mycket mer filmer än Braindead och Bad taste som varit seriösa drama filmer och liknande.
enligt imdb typ 3-4 andra filmer
June 30, 2003
January 14, 2002
Hmm.. för att dra upp denna tråd lite igen så kollade jag just på "Ghost of mars" och tyckte den filmen var typ baserad på doom 😛
citat från filmtipset.se
Det är i slutet av 22:a århundradet och platsen är en dammig liten gruvstad på Mars. En liten grupp poliser har fått uppdraget att transportera en extremt farlig man, Desolation Williams, tillbaka till den största staden på Mars, Chryse.
att tillägga är att dom som jobbade i gruvan på mars "råkade" öppna en konstig dörr som släppte lös en massa demoner som tog över människokroppen och ville utplåna resten av alla människor på mars.
Och nej, filmen var inte bra tycker jag men kom att tänka på doom efter typ 10 minuter.
1 Guest(s)