January 9, 2003
ELIS wrote: de hoppas jag... alphan var ju inte precis optimerad för äldre datorer! Men det kommer nog vara ganska rejäla systemkrav iaf, man de e väl inga problem för din dator?;)
jag vet..klart inga problem..men det e alltid bra att fråga.men den kommer nog ställa höga spec på datorerna
November 4, 2003
mm men asså de e ju bara för "SNYGGT" asså jag lovar "Doom 3" är en exakt kopia av Resident Evil...hehe...man springer ju runt me typ shotgun o bombar sönder gubbarna o dom ramlar såklart o sen ställer dom sig upp igen o så de e fan äkta Zombie...jaja jag lovar att de är en kopia av RE 😛
July 20, 2001
ja, final kommer flyta bättre, detta pga att spelet optimeras för dom olika grafikkorten, ny hårdvara anländer och andra former av tweaks till kommer
alpha versionerna är ju till för att få spelet att funka i första hand
i betastadiet sker ju optimeringarna, och bugfixarna så du kan förvänta dig att final (orginalet) kommer flyta bättre
kom i håg en sak bra, när Quake 3 kom, var det VÄLDIGT krävande, och den tidens processorer och grafikkort var på tok förklena för spelet
ett Geforce DDR var det värsta på marknaden, och det hade stora på problem med Quake 3, om man ville köra med snygga inställningar
jag skulle personligen inte bli förvånad om doom 3 var ett väldigt krävande spel
1 Guest(s)