January 21, 2002
hej jag tyckte inte denna tråd passa i några doom3 trådarna så jag skriver en ny.
min bror och jag har samma dator men ändå när vi spelar doom3 så har jag snyggare grafik än vad han har på sin skärm vi har samma updates och allt.
min text e som den ska vara.lite halv soft.
min brors e pixlad så när man kollar på o:et e det stora pixlar.
detta spel har jag lånat av min kompis som han har köpt.
så det har inget med warez och göra!
tack på förhand.
November 4, 2002
(mannen) wrote: hej jag tyckte inte denna tråd passa i några doom3 trådarna så jag skriver en ny.
min bror och jag har samma dator men ändå när vi spelar doom3 så har jag snyggare grafik än vad han har på sin skärm vi har samma updates och allt.
min text e som den ska vara.lite halv soft.
min brors e pixlad så när man kollar på o:et e det stora pixlar.detta spel har jag lånat av min kompis som han har köpt.
så det har inget med warez och göra!
tack på förhand.
Det är inställningarna i grafikkortskontrollpanelen.
Du har quality och han har säkert performance.
Jag trixade med dem inställningarna oxå. blev skit fult.
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
November 4, 2002
(mannen) wrote: Vart hittar man den?
tack för hjälpen!
Högerklicka på skrivbordet, sen egenskaper, sen fliken inställningar, sen klickar du på avancerat. Sen ska det finnas en flik som heter 3d eller nåt om du har ATi kort. Kommer inte i håg vad den heter om du kör nvidia. Men den finns där iaf. Sen är det OpenGL inställningarna du ska ändra, dra up dem på högre kvalitet. Då kommer det att se bättre ut.
Lycka till!
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
November 4, 2002
(mannen) wrote: kan ju till lägga att han har den engelska versionen av xp!
Det kör jag med, spelar ingen roll. Men då var det onödigt av mig att översätta till Svenska.. 😉
September 1, 2002
Drivrutinernas kontrollpanel är det GeneSiS menar.
Högerklick på tom yta på Desktop -> Properties -> Settings-Tab -> Advanced -> OpenGL -> Tryck bort krysset för Custom Settings så allt blir återställt till standard, och sen drar du i det där reglaget så det står på Balanced.
1 Guest(s)