April 23, 2003
Dålig grafik, kanske inte om man kör på bästa, men för mig var det verkligen det iaf. Störde mig speciellt på att det var så jäkla svårt att styra bilar. Andra (kanske tredje) uppdraget då man skulle följa efter en "skurk" genom att jaga med bil var sjukt svårt - alltså tråkigt.
February 21, 2005
Det liknar GTA3 väldigt mycket.. man snor andra folks bilar när dem är ute å kör på samma sätt, genom att man ställer sig framför bilen och dem stannar varpå man rycker ut dem ur bilen och drar iväg.
Man har även snut efter sig som man ska skaka av sig.. så ja jag skulle säga dem har kopierat GTA3 med detta spelet.
December 26, 2001
Golai wrote: Det liknar GTA3 väldigt mycket.. man snor andra folks bilar när dem är ute å kör på samma sätt, genom att man ställer sig framför bilen och dem stannar varpå man rycker ut dem ur bilen och drar iväg.
Man har även snut efter sig som man ska skaka av sig.. så ja jag skulle säga dem har kopierat GTA3 med detta spelet.
Fast en mycket sämre kopia...
Jag tyckte det var buggigt, ful grafik, dåliga effekter och grymt dåligt ljud i spelet. Köp hellre nåt annat! Eller vänta till GTA - San Andreas som kommer i sommar om du ska köpa till PC.
May 21, 2002
jag har läst lite på forumet det verkar bara vara en kass konvertering folk klagar på märkliga grafikbuggar, kass kontroller, taskig spelkänsla osv... inget jag lär köpa men man hade ju förhoppningar att pc versionen åtminste skulle se snyggare ut än vad ps2 gör men inte fan verkar det sant. Och det finns ingen demo heller snåla jävlar att prova.
December 26, 2001
BloodMan wrote: jag har läst lite på forumet det verkar bara vara en kass konvertering folk klagar på märkliga grafikbuggar, kass kontroller, taskig spelkänsla osv... inget jag lär köpa men man hade ju förhoppningar att pc versionen åtminste skulle se snyggare ut än vad ps2 gör men inte fan verkar det sant. Och det finns ingen demo heller snåla j**lar att prova.
Iofs bra för dem att de inte har demo på spelet för ingen hade köpt det efter ha testat demot hehe
October 28, 2004
Fire wrote: [quote=Golai]Det liknar GTA3 väldigt mycket.. man snor andra folks bilar när dem är ute å kör på samma sätt, genom att man ställer sig framför bilen och dem stannar varpå man rycker ut dem ur bilen och drar iväg.
Fast en mycket sämre kopia...
Jag tyckte det var buggigt, ful grafik, dåliga effekter och grymt dåligt ljud i spelet. Köp hellre nåt annat! Eller vänta till GTA - San Andreas som kommer i sommar om du ska köpa till PC.
Jag instämmer! Ljudet tyckte jag dock var OK.
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
July 10, 2004
Driver 3 är buggigt även på konsol.
Spelet ser väl kanske inte så fint ut på lägre upplösning(vet inte, kör på högsta), antagligen är det för att vid portning av spel blir spelmotorn, framförallt dess grafikmotor, aldrig särskilt effektiv(t.ex. är Unreal 2 motorn jäkligt effektiv, med måttlig dator kan man lira på höga inställningar).
Vad gäller svårkontrollerade bilar gäller det samma sak här som med alla andra racingspel, använd en gamepad/joystick/ratt eller liknande så går det fint.
Det är ett roligt spel, men kanske inget att lägga pengarna på än. Vänta tills det blir budgetversion av det(lär inte dröja länge) och köp då.
1 Guest(s)