March 5, 2002
Senast jag såg några bilder på det var då kanske 2001, då såg det faktiskt väldigt snyggt ut, men nu vetifan..
Jag udnrar var det gör egentligen. har ju sett ett par filmer, det verkar _väldigt_ klart. tror inte de har mycket med motorn kvar (nåt alls) att göra, om de inte håller på att uppgradera hela tiden. varför inte slänga ihop det snabbt så de får sålt lite? istället för att hålla inne skiten hela tiden, och till slut lgäga ner det (?) 🙁 👿
March 5, 2002
bloodman wrote: spelet kommer alla fall inte i år, slutet 2004/ 2005 har de sagt senast.
jasså?
Det enda jag har hört är "When it's done.".
March 5, 2002
"Whats the engine status?"
Done, mostly optimized, ready for prime time. There isn't a single engine feature holding up production. We could ship now if we had all the content done.
"Is it using any of the direct x 9.x features?"
It's a full DX9 engine.
"Can the engine be compared to: HL2, Doom3, STALKER, FarCry."
That's up for you guys to judge later. We think it's competitive.
Many game styles are only going to get shorter in the future so games that are 10 hours or less will be more common. This is because many game types, like shooters, require much longer to make a single level due to increasing detail, interactivity, and scripting. In Wolfenstein 3-D's day it took about two man-weeks to make a good level. With Doom it took about 4-6 man-weeks. With modern shooters it can take a man-year (usually split between several level designers/specialists). The trend will only grow longer, meaning that games will become shorter, but more content dense.
Ni har lite av förklaringen till varför det inte går så jättesnabbt iaf. Källa: http://www.3drealms.com's forum.
2 Guest(s)