August 16, 2003
weedmate, då har du inte sett demonstrationer på stor projektor duk eller videosar som går igenom en massa nya features.
det finns inga skal/teman + andra program som kan få XP att komma nära Vista.
dock så hoppas jag att det där med att spelprestandan skulle sjunka så mycket antingen var fel eller är åtgärdat.
December 20, 2006
Poontus wrote: weedmate, då har du inte sett demonstrationer på stor projektor duk eller videosar som går igenom en massa nya features.
dock så hoppas jag att det där med att spelprestandan skulle sjunka så mycket antingen var fel eller är åtgärdat.
jodå dem har jag sett men det är just det jag undrar..är det bara samma produkt med ett nytt skal( flashigare, 3d geggamojs osv) eller? Bara för att det ser bättre ut behöver det inte vara det i praktiken.
Microsoft är ganska bra på att "lura" konsumenter med att säga "titta här den här nya produkten ser X antal gånger bättre ut så den måste du köpa..strunta i att den inte funkar den SER ju wunderbar ut".
February 12, 2003
För er som undrar om priser på Vista; http://www.overclockers.co.uk/.....=SW-041-MS
Tycker det är ganska så prisvärt, även om det är en engelsk version (men vem vill ha svensk?).
DX10-korten kommer garanterat dröja längre än februari-mars innan de blir mycket billigare, eftersom 8800GTS/GTX och R600 kommer vara high-end och förmodligen aldrig gå ner till den prisnivån. Det krävs nya modeller, och jag skulle tippa på att några mer prisvärda sådana dyker upp till sommaren.
October 17, 2004
Poontus wrote: weedmate, då har du inte sett demonstrationer på stor projektor duk eller videosar som går igenom en massa nya features.
Mja.. alltså många av Vistas salepoints (det helt värdelösa aero och den krafslukande sidebaren) går att fixa till i XP. Ser i princip lika bra ut och äter mindre kraft.
Sen vilken seriös människa kommer ha på aero mär än ca 2 sek?
July 27, 2002
Jag är inne på att köpa ny dator just nu.
Jag kommer köpa ett halvbra gfx kort nu och ett dx10 kort när det blir tid för det..
Tycker du ska göra samma! Inte ska du sitta och drygvänta när du ändå är sugen, man vet aldrig hur länge det tar innan du ser skymten av ett bra dx10 spel.
Jag kommer köpa e6400 samt 2gb corsair och ett 7950gt medan jag väntar... 🙂 Bara att köpa nytt gfx sedan.
Tänk bara på att köpa något rått nätagg, man vet inte hur mkt dx10 korten kmr dra sen..
2 Guest(s)