September 27, 2004
Wizardry8
RPG, Party-based, turn-based, 1st person
Enligt mej ett mycket bra RPG, striderna kan ta mycket tid och bli lite jobbiga ibland men karaktärs/party-byggnadssystemet är riktigt bra.
Stort spel också, utan walkthru skulle jag tippa på 70-100 timmar första gången för att gå igenom det.
Har kört det på ett Geforce256 på lägre gfx inställningar så ett mx-kort är inga problem.
January 14, 2002
RYL, Risk your life, kanske kan vara nått för dig.. MMORPG spel som är i sina beta dagar och kommer förmodligen vara ett bra tag till.. (gratis att spela) http://www.ryl.net
(bör tilläggas att det finns andra versioner av RYL som inte längre är gratis, bara den som ligger på http://www.ryl.net är gratis)
December 31, 2001
Oktay wrote: [quote=Marcan-]Tetris är skoj.
Det där var ett skämt?
Supernova: Baldersgate aldrig testat.. värt?
Tycker du om RPG så är baldurs gate överlägset allt enligt mig, har nog aldrig spelat ett spel som jag levt mig in i så mycket som BG1 och 2 +exp.
Ett måste för alla RPG älskare.
September 18, 2002
Death On Wings wrote: [quote=Oktay][quote=Marcan-]Tetris är skoj.
Det där var ett skämt?
Tycker du om RPG så är baldurs gate överlägset allt enligt mig, har nog aldrig spelat ett spel som jag levt mig in i så mycket som BG1 och 2 +exp.
Baldurs Gate i all ära, men Neverwinter nights + de 2 expansionerna... 😀 😀 😀 😀 Sitter med det just nu. Lirar igenom hela spelet med en polare i coop. Snacka om kul!
December 31, 2001
The Cadet wrote: [quote=Death On Wings][quote=Oktay][quote=Marcan-]Tetris är skoj.
Det där var ett skämt?
Baldurs Gate i all ära, men Neverwinter nights + de 2 expansionerna... 😀 😀 😀 😀 Sitter med det just nu. Lirar igenom hela spelet med en polare i coop. Snacka om kul!
Tycker inte om hack´n slash och det är det enda man kan säga om NWN linjärt och helt enkelt skit.
September 18, 2002
Death On Wings wrote: [quote=The Cadet][quote=Death On Wings][quote=Oktay][quote=Marcan-]Tetris är skoj.
Det där var ett skämt?
Tycker inte om hack´n slash och det är det enda man kan säga om NWN linjärt och helt enkelt skit.
Uhm, eh,..err..........Neverwinter nights är inte ett hack´,n slash spel. DEt baseras på ad&d tredje regel uppsättningen och är realtids turnbaserat.
December 31, 2001
The Cadet wrote: [quote=Death On Wings][quote=The Cadet][quote=Death On Wings][quote=Oktay][quote=Marcan-]Tetris är skoj.
Det där var ett skämt?
Uhm, eh,..err..........Neverwinter nights är inte ett hack´,n slash spel. DEt baseras på ad&d tredje regel uppsättningen och är realtids turnbaserat.
Spelar väll inte någon roll om det är turbaserat eller inte när det enda man gör är att klubba ner monster konstant. I en och samma ricktning, nejdu blev grymt besviken på NWN. Bara att det var 3d gav mig kväljningar.
1 Guest(s)