May 19, 2003
Täntke dela med mig en liten film jag slängde ihop igår natt, en kort en.
Behöver inte säga mer då filmen talar för sig själv 😉
http://quarzi.mine.nu/Start/Up.....he_end.zip
En liten notis: Jag har inte hållt på med filmskapandet så mycket, så om ni tycker att den är dåligt gjord så kan det bero på att jag inte är så erfaren inom området... än 😀
*UPDATE*
En till lite film gjord. Kul att leka med film när man har tråkigt =)
March 10, 2004
Vamp wrote: [quote=hiiro*]Den va rätt najs faktiskt , fast rätt meningslöst innehåll men det är en film iallafall 😉
Spelar du mycket AA:O eller?
Hehe, meningslös är den garanterat, men som sagt. Hade tråkigt ;).
Spelar ganska mycket AA nu förtiden.
ah okej , då är det en annan sak givetvis 😛
trevligt.. är AA:O fortfarande lika bra som det var för nästan 2år sen? mycket som har blivit bättre? har ingen koll så du får gärna berätta
May 19, 2003
hiiro* wrote: [quote=Vamp][quote=hiiro*]Den va rätt najs faktiskt , fast rätt meningslöst innehåll men det är en film iallafall 😉
Spelar du mycket AA:O eller?
Hehe, meningslös är den garanterat, men som sagt. Hade tråkigt ;).
Spelar ganska mycket AA nu förtiden.
ah okej , då är det en annan sak givetvis 😛
trevligt.. är AA:O fortfarande lika bra som det var för nästan 2år sen? mycket som har blivit bättre? har ingen koll så du får gärna berätta
Jadu..2 år är en bra tid. Har själv vart borta ett tag, men 2 år 😀 Hmm... det som är nytt sen 2 år tillbaka är väl.. hmm. FInns mycket att berätta. Ragdoll när man dör, skjuta igenom material, Special Forces (speciell träning och speciella banor), lär ju vara grafikuppdateriingar sen 2 år tillbaks (har bara spelat sen ca 1 år tillbaks så...). FInns massor, men det är riktigt kul iaf =)
December 31, 2001
Testade AA även jag men när man skulle sitta i ett klassrum och ha ett prov på saker de gått igenom om olika pansarvagnar och hur man känner igen dem så tröttnade jag.
Har ingen lust att bli skolad i sett spel om pansarvagnar och diverse helikoptrar när spelet inte ens använder sig av fordon.
November 4, 2003
ffs checka https://www.nordichardware.se/.....hp?t=89319 ochså,, full fart 😀
May 19, 2003
hiiro* wrote: Sweet Vamp! Fast gör en lite längre film vetja, spela in under 1vecka och ta det bästa och gör en 5minuters rulle eller nåt.. man hinner juh inte änns käka upp popcornen på 1minut :corn:
Jo, ska göra det någon gång. Men har haft så tråkigt på nätterna nu, så tar det jag har filmat och leker i Premier.. riktigt kul att bara latja runt med klipp och effekter 😉
1 Guest(s)