August 10, 2001
Hej jag har ett litet problem!
Jag kan bara spela Wolfenstein: Enemy Territory i en minut ungefär, sedan låser sig spelet och massa konstigt ljud kommer ur högtalarna.
Jag har haft detta problemet en gång innan men då försvann det av sig själv.
Jag har precis formatterat om datorn men det gick bra att spela igår natt, efter det har jag inte gjort någon ändring med datorn alls.
Jag har P4:a på 2,53 Ghz (oklockad nu för att vara på den säkra sidan), Radeon 9700 Pro (oklockad). Jag har testat att stänga av alla bakgrundsprocesser osv. Jag kör med Catalyst 3.6 drivisarna till ATI kortet. Alla andra spel jag provat går bra. Även 3DMark
Någon som känner igen problemet?
mvh
"Agathorn"
August 10, 2001
Hoho jag tror jag kom på det själv. Man ska skriva "/pb_system 1" i konsollen innan man går in på en server!
Varför det inte kraschade innan vet jag dock inte ...
Ska se om det hjälper! Kollar ju på Master Plan på femman nu 🙂 Han killen fick ju i uppdrag att tungkyssa en kille. Med tanke på hur, hmmm ... anti matcho han är borde det ju dock inte vara något problem, hehe.
August 10, 2001
Mind wrote: hur i helskotta kan du komma på detta då "/pb_system 1 ??
Jorå det var det som var problemet! Det är löst nu så någon admin kan låsa tråden eller liknande 🙂
Jag läste om det på nätet i samband med att spelet släpptes så jag har kört det kommandot innan! Därför jag kom på det nu igen.
1 Guest(s)