April 10, 2001
Enligt officiella sidan så har det inte realease förens imorgon.
Alltså så är allt spelande före dess antingen sånt som vi inte vill prata om här, eller ev. Beta-tester. Om det är en beta-test så är det förståeligt att det kan vara pixligt.
Är det inte en Beta så är det slutsnackat om detta fram tills dess att spelet har släppts officiellt.
Om detta inte sköts så låses denna tråd.
May 21, 2002
Pim_ wrote: [quote=bloodman]nej hur ska vi kunna ha spelat det när det inte släpps föränn den 15:e eller nåt, fast ladda hem pirvatversioner kan vem som helst göra.
har du inte bredband eller hade du en taskig uppväxt???
vafan har min uppväxt me detta att göra, du borde nog tänka dig för innan du skriver, nä förstår du jag sitter på 14.4 k modemlina,de du.
March 20, 2003
bloodman wrote: [quote=Pim_][quote=bloodman]nej hur ska vi kunna ha spelat det när det inte släpps föränn den 15:e eller nåt, fast ladda hem pirvatversioner kan vem som helst göra.
har du inte bredband eller hade du en taskig uppväxt???
vafan har min uppväxt me detta att göra, du borde nog tänka dig för innan du skriver, nä förstår du jag sitter på 14.4 k modemlina,de du.
syftade på att det finns folk som har uppgift att vara moraltanter......att ge sig på folk som inte förtjänar det utan ngn anledning bör ju inte uppmuntras......eller???
April 10, 2001
ruski wrote: nån som såg på insider sist? dom sa att det inte finns nån lag emot att ladda ner "warez", filmer o annat, men ge ut e olagligt, eller har jag fel?
Jag tror att de flesta här såg det programmet.
Sen vad gäller lagligt att tanka eller inte. Det är en stor gråzon på många sätt i lagens mening.
Men här på NH är det GLASKLART, vi diskuterar inte warez eller liknande här, det är emot forumsreglerna.
Mycket enkelt och mycket lättförstått.
1 Guest(s)