January 16, 2003
jag har tidigare skrivit om att jag inte kunde få igång spelet, när jag använder 85hz i 1024x768. fick felmedelandet (device not created 2) när jag sänker hz i Refresh Force till 60 hz så går det att spela. men jag vill spela spelet i 85hz, stödjer inte denna spel detta eller va fan är det för fel, beror det på att jag använder Refresh Force. finns det något annat program som är bättre så är jag väldigt tacksam.. förslag
tacksam för hjälp
January 16, 2003
ja jag vet det men jag kan inte köra 75 hz med Refresh Force, för om jag inte använder den programet så går det automatiskt när man startar spelet till 60 hz, spelar inget roll vad man ställer in i windows. vilken program använder du för att ställa in hz i spel. kan hända att Refresh Force och enter the matrix gillar varandra. så hur har ni det
January 16, 2003
Det är ju TOTALT KATASTROF att sådant nytt spel inte stödjer 85 hz, som jag annars har alltid på i varje spel. skulle jag vet det innan jag köpte spelet så skulle jag aldrig köpa den eller rekomendera till andra. De bör skämas som har gjort detta spel, det säljer bra tack vare namnet men tillverkaren är skit. så ni som inte har köpt spelet köp den inte .
January 16, 2003
jag håller med dig... mina ögon märker det direkt om jag kör i 75 hz eller 85hz. det är stor skillnad speciellt när man spelar. sen kanske beror det på hur knäppa ögon man har. men de flesta märker det självklart.
du menar att jag ska ställa in 75 hz i Refresh Force för t ex upplösningen 1024x768, så ska det gå. men finns det annat program än Refresh Force för att ställa in frekvensen, kan ingen svara på denna fråga, har ställt den flera gånger.
January 16, 2003
December 9, 2002
twinsen wrote: [quote=XaMMi]Klart att du kan köra 75 Hz i Refresh Force.
Förresten spelar det ingen roll, ögat kan ändå inte se mer än 75 Hz.
Det är då stor skillnad på 75 och 85 Hz med mina ögon. Och jag är nog inte ensam.
Ja visst, jag kan också se skillnad på det, men alla kan inte. Det är ju inte precis som att alla ser exakt upp till 75 Hz, sen inte mer.
Men tycker du att det flimmrar när du ser 75 Hz eller kan du bara se att det är en viss skillnad från 85 Hz?
February 21, 2003
XaMMi wrote: [quote=twinsen][quote=XaMMi]Klart att du kan köra 75 Hz i Refresh Force.
Förresten spelar det ingen roll, ögat kan ändå inte se mer än 75 Hz.
Det är då stor skillnad på 75 och 85 Hz med mina ögon. Och jag är nog inte ensam.
Ja visst, jag kan också se skillnad på det, men alla kan inte. Det är ju inte precis som att alla ser exakt upp till 75 Hz, sen inte mer.
Men tycker du att det flimmrar när du ser 75 Hz eller kan du bara se att det är en viss skillnad från 85 Hz?
I spel vet jag inte om jag ser någon större skillnad.. när att rör på sig och så, men i windows så flimmrar 75 Hz för mig.
2 Guest(s)