September 1, 2002
OfflineJag gillade känslan i combat i demot i alla fall.
Som vanligt känner man sig ganska klumpig och stor jämfört med Quake men så ska tydligen det vara i Unreal Tournament.
Lite tråkigt att det var så få nya vapen bara.
Grafiken är ett klart lyft gentemot UT2004, även på min gamla maskin.
Jag tror jag börjar bli lite för gammal för hektiska twitch-FPS-spel så jag kommer nog inte köpa spelet.
September 1, 2002
Offlinehttp://www.gamespot.com/pc/act.....ary;review
Recension både i text och i videoformat.
December 14, 2006
OfflineJag har köpt cod4 och det är nog det bästa köpet jag har gjort av de spel jag köpt. Så sjukt roligt att lira online, mycket vapen sen med alla uppgraderingar på vapen kul funktion också! SP delen är ju också grymm. Missions är ju grymt roliga i alla fall!
Har inte lirat Ut3..
January 12, 2006
OfflineGamblor wrote: Jag gillade känslan i combat i demot i alla fall.
Som vanligt känner man sig ganska klumpig och stor jämfört med Quake men så ska tydligen det vara i Unreal Tournament.
Lite tråkigt att det var så få nya vapen bara.
Grafiken är ett klart lyft gentemot UT2004, även på min gamla maskin.
Jag tror jag börjar bli lite för gammal för hektiska twitch-FPS-spel så jag kommer nog inte köpa spelet.
Vänta tills sniper moddarna kommer till UT3. Passa på att ladda orginal-UT och gå in på nån sniperserver (den autoladdar allt du behöver) under tiden.
Den är ett helt annat men fantastiskt spel och passar de lite äldre 😛
(jag är 38) Smyga, campa, krama av avtryckaren. One shot-one kill 😀
I5, 8 Gb RAM, 750W Crucial, Win 8.
November 1, 2006
OfflineKöpte CoD4 för tre veckor sedan ungefär och jag spelar fortfarande. Grymt kul både singel och multiplayer. Massa uppdrag att slutföra i multiplayerdelen, likt; Döda 2 fiender med hjälp av C4 och få 200kills med Mp5 och liknande´. Det blir beroendeframkallande efter ett tag 😛
Du tjänar även in massa xp på att döda och slutföra uppdrag. Det finns nämligen ett levelsystem likt Battlefield där du låser upp nya vapen, kamoflage, sikten och dylikt. Max level ligger för tillfället på 55.(jag är level 44) Har spelat i ca 30 timmar i multiplayer allt som allt.
Är även väldigt sugen på att införskaffa UT3.
December 20, 2007
OfflineJag testade cod4 demot på min gamla dator.. och det gick! Och jag hade ett 6200SE !!
Nu har jag 8800GTX :]
cod4 - samma engine som cod2 / quake3/4
Skitkul singleplayer - otroligt schyssta uppdrag ..
Multiplayer - har aldrig sett något bättre..
grafiken är underbar och känslan e ball när man spelar.. mycket action.. Köp!
1 Guest(s)

Log In
😎