October 28, 2004
hrmf...
jag bor i en liten sketen håla 6 km ifrån nyköping. Nu är det såhär att 1 december kunde jag få äntligen få tillgång till ADSL.
Jag skickade in min anmälan, ADSL Teracom (tyfon) 8 mbps. På deras hemsida står det att man ska få ett brev hem efter dryga 2 veckor för att få info om exakt när alla saker kommer (modem,kontouppgifter o.s.v).
Leveranstiden är "normalt" 4 veckor, och eftersom det är många röda dagar och många tar ledigt i mellandagarna trodde jag inte att jag skulle få bredband förrens 1-3 januari. Men icke sa nicklas, jag har varken fått något brev hem eller fått någon bekräftelse eller något.
Sen när jag mailar dom och frågar när mina uppgifter m.m kommer får jag inget svar. när jag stiger upp idag ska jag ringa dom och skälla ut dom.
Jag är 100% säker på att vi har skickat in min anmälan, för jag ringde och försökte avboka så jag kunde få bredbandsbolaget istället men det var försent, så nu har jag väntat i en halvmånad på svar men jag har inte fått det? någon annan än jag som upplevt samma sak??
Jag hade hoppas så djupt på att adsl skulle komma innan wow betan kom ut, men JÄVLA tyfon jä***r så får jag inte spela final beta.!!!!!!!!!!
VAD HAR JAG GJORT FÖR FEL GUD??!?!?! VARFÖR STRAFFA MIG????? VARFÖR INTE EN GALEN KOREAN ELLER EN TYSK?!!?!?
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
October 28, 2004
hehe 😮 , kan ju inte ens se skillnad mellan en bäver och en ekorre :bok: (de har alltid sett likadana ut i mina ögon), jag kommer troligtvis bo hoss varierande polare bara för att lira wow ^^
godnatt på er alla
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
September 16, 2002
Tallji wrote: hehe 😮 , kan ju inte ens se skillnad mellan en bäver och en ekorre :bok: (de har alltid sett likadana ut i mina ögon), jag kommer troligtvis bo hoss varierande polare bara för att lira wow ^^
godnatt på er alla
Vilken polare är så dum så han slutar spela själv så du får prova? 😛 Kanske att du får prova en kvart eller nått, men sen kommer polaren få abstinens och slänga ut dig för att spela själv.
May 24, 2001
Hmpf, sitter här med wlan anslutning till nätet, kan inte spela onlinespel pga packet drops i wlan. Kan spela max 10 min innan ja blir utkastad.
Det är ett öde, kan spela NÄSTAN.....
Får smaka kakan men inte äta den så att säga....
*suck*
*---- Muskler o solbränna är mesigt ----*
[Athlon X2 5000+@3.1Gh|ASock planka |2Gb|900GB HDD[Radeon 3850|Vista Home premium]
1 Guest(s)