March 12, 2003
nån som spelar eve onlione här då?
/krille
April 27, 2002
Åh fyfan va jag vill spela det där spelet!!! 😀
hade jag bara haft lite pengar och ett kreditkort så kunge jag ju gjort det också... bah!
grafiken är underbar nog att gifta sig och ha barn med! spelstilen passar mig perfekt, för jag ÄLSKAR att bara leka mig fram, utan några större krav och att kunna leva med andra människor verkar hur intressant som helst!
Så du kan räkna in mig bland dom som VILL spela Eve iafall 🙂
April 29, 2003
Hauk wrote: vad kostar det i månaden ?
Jag köpte spelet typ direkt när det kom ut och tyckte det väl va ballt som fan i början men .. vilken satans tid det tar att spela, jag typ spelade i 2-3 veckor och allt gick väl bra, men sen lessnade jag.. typ.. ska man fixxa nånting i spelet så måste man sitta där som ett fån 2-3 timmar per dag och det hade jag inga planer på,
så nu är det avinstallerat och avregistrerat..
kostar förövrigt 100:- månaden ganska precis..
har man tid att sitta typ 10-15 timmar i veckan så kan det nog vara roligt, men för en vanlig svensson med ett jobb så är detta inte aktuellt 🙂
July 23, 2001
Jag spelar EVE - The Second Genesis sedan Juni - July förra året. Grafiken är helt underbar, spelkänslan så där. Då många sådana här space/sci fi onlinespel har en tendens att bli enformiga i längden.
Men jag är som galen i spelet trots det enformiga warpandet, majnandet m.m. Men det finns ju en trygghet i det också, så jag skall inte klaga. Jag skulle dock inte rekommendera det till någon som inte har tålamod med enformigheten, jag menar det är en hel del majnande. Jag gillar EVE det är det viktiga, den som gillar sci fi och har haft drömmar som att en gång åka ut till "The Final Frontier" detta är ett spel för dig!
May 19, 2003
Har spelat, slutade nyligen. Mycket snyggt, härligt känsla, verkligt. Men det finns lite små negativa saker, det är att allting tar sån tid. Att jobba, att resa. Och det tar mycket lång tid innan man märker att man kommer nån vart. Det gör att det kan kännas lite enformigt, man är på samma ställe ganksa länge.
Det kostar 12.95$ per månad. Man måste inte betala via kreditkort, jag betalade via Postgiro, funkade fint. (Välja Banktranfser under betalningssätt). Så om du har lite tålamod och gillar rymdspel så ska du testa det här.
2 Guest(s)