April 29, 2004
December 25, 2000
Blizzard har än så länge inte lyckats svika mig, har dock hört skräckhistorier om Everquest.
Efter att jag läst denna, aktar jag mig väldigt mycket för everquest.
http://slashdot.org/articles/0.....8252.shtml
December 25, 2000
Death On Wings wrote: tror inte så mycket på någon av dem ja men har i alla fall anmält mig till wow betan.
Tror wow kommer bli hack´n slash 100% med ett fåtal quests som man ska antingen hämta något eller döda något.
Jag tror wow kommer att bli minst hack'n slash av de båda, vad jag förstått på det jag läst så försöker blizzard trycka in så många och så roliga quests som möjligt, och just undvika det du snackar om, men jag har bara läst...
December 31, 2001
ViU wrote: [quote=Death On Wings]tror inte så mycket på någon av dem ja men har i alla fall anmält mig till wow betan.
Tror wow kommer bli hack´n slash 100% med ett fåtal quests som man ska antingen hämta något eller döda något.
Jag tror wow kommer att bli minst hack'n slash av de båda, vad jag förstått på det jag läst så försöker blizzard trycka in så många och så roliga quests som möjligt, och just undvika det du snackar om, men jag har bara läst...
Jo jag har oxå läst detta, men sen vad questen handlar om är ju en annan sak, jag tror de kommer va hämta det och döda det quest.
June 19, 2003
Death On Wings wrote: [quote=ViU][quote=Death On Wings]tror inte så mycket på någon av dem ja men har i alla fall anmält mig till wow betan.
Jo jag har oxå läst detta, men sen vad questen handlar om är ju en annan sak, jag tror de kommer va hämta det och döda det quest.
Har läst att de ska försöka minska så mycket som möjligt på "hämta det och döda det " quests o göra som ViU nyss sa "trycka in så många och så roliga quests som möjligt". e inte säker på vart jag läste det, men tror det va på det officiella wow forumet..
December 25, 2000
Här har ni en video på hur WoW gameplay ser ut,
http://www.fz.se/filarkiv/?fil.....meplay.zip
Blev lite besviken när jag såg den, ser ganska mycket ut som alla andra MMORPG;s som finns. Samma levlande campande av spawns, men det finns väl inte jättemånga olika sätt att göra MMORPG;s på. Det måste ju trots allt fungera så att man får något för spelad tid, och det skall inte gå för snabbt heller.
GuildWars är ju en variant, saken är den att där blir det för mycket av det goda, istället för att springa runt och slakta en fiende per minut så slaktar man 10 stycken per minut. Men det blir fortfarande upprepande till slut.
Jag hade och hoppas fortfarande att Blizzard lyckas göra WoW till något exeptionellt roligt. Men det får tiden utvisa.
September 16, 2002
KruxigriM wrote: vilket tror ni kommer bli snyggast, roligast och populärast
Snyggast är nog en smaksak. EQ är väl "snyggare", men jag föredrar WoW's stil.
Roligast tror jag faktiskt WoW vinner, tack vare många quests och, enligt mig, intressantare racer/klasser och skills.
Populärast däremot, tror jag att EQ kommer att bli, tack vare det enorma community de redan har.
2 Guest(s)