December 3, 2004
Tror nog att det här spelet kan bli en värdig och bra motståndare mot både HL2 och FarCry och andra Fps spel.
Ganska härlig känsla med både vapen och "slow mo" funktionen och ibland ska man tydligen också råka utför "skit-i-byxan" så jag förstår varför spelet kommer ut med 18+ åldersgräns.
Riktigt snyggt är det med effekter också, speciellt med en ny kastad granat + fiender + slowmo 😉
Krävs dock en redigt bra burk för att köra med allt på max och njuta av det men jag rekomenderar spelet till er alla som söker ett bra Fps spel nu efter att HL2 floppat (i mina ögon).
December 3, 2004
pompougnac wrote: HL2 floppat? Förutom att det var lite lätt, så var ju HL2 ett mycket bra FPS.
Det jag menar, inga större problem att ta spelet med 1.5L cola och väldigt kass AI. (Menar då AI´n i spelet vilket jag tycker de borde jobbat betydligt mer med än vad som utlovades och firades i förskott)
Tycker FarCry var långt mycket bättre gjort än HL2 och ändå fanns väl det ute runt ett år innan hl2.
October 23, 2004
F.E.A.R kommer att äga 🙂
Demot var ju hur kul som helst, så det är ett solklart köp.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
December 3, 2004
Testade CoD2 demot inatt och det såg bra ut och sådär men blev aningen besviken.
Lite "trög" spelat med gubben och sedan inge vidare effekter om man te.x skjuter med pistolen i marken etc.
Fienderna flyger lite hursomhelst när man skjuter dom.
Får väl prova det när nån polare köper det men lägger nog hellre mina slantar på Fear.
October 1, 2005
October 1, 2005
2 Guest(s)