March 10, 2003
June 20, 2003
FonzzziE wrote: fyfan va bortslängda pengar på ett r9800pro för o spela cs! du kan få 100 i fps konstant me ett klockat gf3 .. spela seriösa spel!
människa har inte tanken slagit dig att han inte sitter och lirar cs 24 h i sträck bara för att han råkar starta en tråd angående cs
March 10, 2003
Glömde visst tillägga att jag spelar cs ibland, och cs råkar vara en av de få spel jag har på datorn just nu. Det e ju inte så kul och lana i cs osså ser man att kompisen har bättre grafik(lite överdrivet) med sitt gfmx440.
Asså man vill ju att alla spel ska funka så bra som möjligt...
March 10, 2003
March 10, 2003
November 13, 2003
Jasså...hmmm. Men jag har 100fps på min Laptop me så kom inte och klaga på Radeon 9800 pro eller liknande! Varför skulle inte CS funka med ett ATi Radeon 9800 pro? Vad skriver man i CMD för att få bort texturerna på väggarna? skulle vara kul att veta... Ha det gött. Och klaga inte på att någon har lagt pengar på ett r9800pro för det är ett jävligt bra kort som knäcker de flesta nVidia GF!!!
June 19, 2002
stonelake wrote: Jasså...hmmm. Men jag har 100fps på min Laptop me så kom inte och klaga på Radeon 9800 pro eller liknande! Varför skulle inte CS funka med ett ATi Radeon 9800 pro? Vad skriver man i CMD för att få bort texturerna på väggarna? skulle vara kul att veta... Ha det gött. Och klaga inte på att någon har lagt pengar på ett r9800pro för det är ett jävligt bra kort som knäcker de flesta nVidia GF!!!
Det är klart att de inte klagar på grafikkortet, det är väl ändå ganska uppenbart i tråden?
De tycker däremot att det är overkill att ha ett 9800pro för att spela CS, och antog att eftesrom han spelar CS så är det det enda spelet han spelar.
Och ett 9800pro är det näst bästa grafikkortet (prestanda/kvalitetsmässigt) som går att få tag på idag, vilket de flesta här inne säkert redan vet om.
2 Guest(s)