August 15, 2002
Jag tänkte att jag skulle spela Fallout (ettan) igen, men skiten går ju inte att installera! Det kommer ett meddelande att "this version of Windows is not supported by this product".
Jag har 2000 pro, finns det nåt sätt att installera iaf? Jag skulle inte orka sätta in 98 bara för ett spel.
July 17, 2002
Slartibartfast wrote: Jag tänkte att jag skulle spela Fallout (ettan) igen, men skiten går ju inte att installera! Det kommer ett meddelande att "this version of Windows is not supported by this product".
Jag har 2000 pro, finns det nåt sätt att installera iaf? Jag skulle inte orka sätta in 98 bara för ett spel.
Såååå skönt att se att det finns fler som lirar det underbara spelet! =)
Jag vet inte riktigt varför den säger så till dig. Jag hade aldrig några problem när jag spelade sist.
Kanske behöver patcha något. Kolla windows-update.
August 15, 2002
Jag fick det att fungera, hittade hur man ska göra här http://www.nma-fallout.com/fal.....tall.shtml
Fallout måste ju vara det bästa spelet som finns!
July 17, 2002
caged wrote: Jag längtar så efter trean i serien. Tactics och vad det nu heter är inte med i serien, de är för dåliga. Van Buren (Fallout 3) kommer nog äga så seriöst! Lika mycket som HL2. =)
Undrar hur långt de har kommit med FO3?
Jag höll till ganska mycket i Interplays Fallout-forum för några år sedan, och det var ju en väldans massa prat om trean. Det var på tiden då Tactics bara hade några finjusteringar innan release. Av vad jag kommer ihåg så sades det att det lades på den berömda isen.
"Van Buren"?
July 17, 2002
Slartibartfast wrote: Ajaj, isen är aldrig bra...
Fast man får ju undra om de skulle lyckas med en 3:a med tanke på hur de misslyckades med Tactics
Mmm... Jag tror att de misslyckades så med Tactics just för att de tog bort momentet med turbaserad strid. Det var lite det som gjorde de andra två spelen. Det i samband med att rollspelskänslan togs bort lite gjorde att det inte är lika kul.
1 Guest(s)