July 29, 2005
Glad i hågen skaffade jag Fallout New Vegas. Började spela och älskade det!
Bestämde mig för att skaffa expansions, vilket jag också gjorde.
Efter att jag gjort det så började spelet stundtals att krasha, men inte så ofta att det var något som helst problem.
Igår, på kvällen, kom jag till Vault 3, gick in i Living Quarters...
Jag kan loada i Living Quarters, och alla savas från tidigare, men jag kan inte loada saves gjorde efter att jag lämnat living quarters i Vault 3. Jag har provat att avskeda Companion, att ta bort alla items från min inventory (alla utom quest items som inte går att ta bort). Jag har provat att dra ner graphic settings så långt det bara går, att ändra ini filer med:
bUseThreadedAI=1
iNumHWThreads=2
Jag provade någon lösning med att ta hem en DLL fil och ha den i spel-mappen, men det fungerade inte heller.
Jag börjar få slut på ideer!
May 14, 2003
OM jag inte minns fel så var det lite liv om att det fanns en heldel buggar i vegas expansionen, funderade själv att köpa den men undvek spelet pga detta. Hoppades på ett par patchar så det skulle bli bättre, så jag kunde köpa det genom steam, men avsaknade patchar har gjort att jag forfarande väntar ^^ : P
Det finns en massa treads om endel buggar, kanske kan hjälpa dig om du inte har kollat där http://forums.bethsoft.com/for.....pc-issues/
/n0pax
1 Guest(s)