March 13, 2010
Har fått ett spel när jag fyllde år. Spelet heter Far Cry 2. Jag har provat flera att installera om det min bärbara dator med Windows 7 på fungerar spelet men det laggar så mycket att det inte går att spela. Jag provade att installerade det på min stationära dator som är bättre än min bärbara. Den stationära har Windows XP och installationen kommer så långt att det blir slutfört. Men när jag startar spelet så startar nått som heter Autopatch och jag har laddat ner en patch men orkar inte dra hem alla 5patcherna p.g.a jag har dålig internet anslutning. Jag klickar däför på Quit i autopatch och då kommer det upp en fel ruta som säger:
FarCry2.exe - Programfel
Det gick inte att initiera programmet korrekt (0xc000001d). Klicka på OK för att avsluta programmet.
Vad ska jag göra?Kan det hjälpa att ladda ner alla patcher till spelet. Men det konstiga är att bara har installerat en patch på den bärbara och på den fungerar spelet.
TN
July 30, 2010
Man ska väl inte avbryta en patchning? Det bästa är att avinstallera allt och rensa resten med Ccleaner och gör om allt från början. Se också till att det inte ligger filer kvar efter avinstallationen innan du installerar om för säkerhets skull
Är det inte förresten FarCry 2 som man bara kan installera ett visst antal gånger? har för mig att nån sagt det till mig
1 Guest(s)