July 3, 2003
starta pressarna...
🙂
http://ubbxforums.ubi.com/6/ub.....=996100762
August 12, 2003
WAAAAAAAAAAAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Kommer inte Doom3 ut Q2 2k4?
Shlong...
March 10, 2003
Man har juh förbeställt så man får det när det trillar in..
Och till ruski2 ovan.. vet inte vad du menar med wärsch.. men FarCry ligger på dvd till och börja med.
Mig veterligt skall dom inte släppa på vanlig cd.
Vilket i sin tur säkert betyder att det bör vara större än 4.5gb som skivorna rymmer idag.
Back 2 oldschool packade rar filer då kanske ?
Hoppas det inte går att kopiera alls.. så glinen får sommarjobba för att köpa spel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
June 23, 2002
Dr_spackel wrote: Man har juh förbeställt så man får det när det trillar in..
Och till ruski2 ovan.. vet inte vad du menar med wärsch.. men FarCry ligger på dvd till och börja med.
Mig veterligt skall dom inte släppa på vanlig cd.Vilket i sin tur säkert betyder att det bör vara större än 4.5gb som skivorna rymmer idag.
Back 2 oldschool packade rar filer då kanske ?Hoppas det inte går att kopiera alls.. så glinen får sommarjobba för att köpa spel.
Haha du kan ju alltid hoppas.
Kommer säkert aldrig komma något sånt förrens om en massa år eftersom det mesta går att knäcka i dagens läge, och tror knappast FarCry lyckas stoppa det.
Men tillbaka till ämnet nu, tycker FarCry verkar ballt som attan, fast tog precis bort min windowspartition och installerar debian nu ju. 🙂
1 Guest(s)