February 17, 2004
har försökt installera far cry men har misslyckats. Vet inte om det är fel på installationsdiskarna? Den gick igår igenom de 3 bin-filerna, extracktade sedan de resterande filerna. Båda utan problem. I slutet hänger den sig dock när den ska installera server-filer tror jag. Undrar vad som kan vara fel? Har typ 6 GB ledigt utrymme det bör väl räcka va?
/Dani
September 1, 2002
Eftersom det inte är tillåtet att diskutera om piratkopierad mjukvara i detta forumet tror jag inte att du kommer få så mycket hjälp just här.
Läs den klistrade tråden längst upp i denna forumsdel för mer information.
Det är inte jag som bestämt reglerna och jag har heller ingen rätt att leka forumspolis så se det här som ett tips bara.
Förövrigt skulle jag nog tro att det kan ha blivit fel på överföringen i någon/några av de filer du försöker använda dig av, men mer hjälp än så vågar jag inte ge dig.
February 5, 2004
Nu kan de ju vara så att han köpt det och gjort images av skivorna så att han slipper använda cd när han installerar, men det verkar inte spec troligt 🙄 .
Dani: Snåla inte, köp spelet om du gillar det!
Fast nu ska vi inte sticka under stol med att en stor del av NH's forumbesökare troligen laddat ner ett och annat.
1 Guest(s)