August 16, 2002
effect wrote: Computer: A 3 GHz AMD processor or better is recommended.
OMFG...!
Blam! wrote: Ja hmmm hur kan det komma sig?? Hade gärna förklarat det för dig tc_.
Men då skulle jag bryta mot Nordichardwares regler gällande warez.Kan ge dig en ledtråd dock. Släpptes tidigare i USA.
ahaa... det förklarar ju allt... du har en kusin i USA som köpte spelet och skickade det hem till dig med posten? ok bra... den har man ju inte hört förut... warez som warez...
May 8, 2003
Jag ser mycket hellre att tillverkarna sätter höga, realistiska krav än de rent löjligt låga krav de flesta tillverkare kör med. EA:s krav på BF:V som nån nämnde t.ex... pliiis...
Det absolut enklaste är ju att tanka ner Far Cry demot och testa om det flyter. Svårare än så är det inte 🙂
Det flyter hyfsat på min burk. Kör 1024x768 med high detail och "låg" FSAA (2x ?). Ligger runt 60fps i snitt ungefär, och needless to say så har jag en webborder på det här spelet. Goddamn vad det kommer rocka.
May 8, 2003
Lauregos wrote: På Webhallen fick dom in några 100 farcry idag, så det är inte HELT omöjligt att få tag på det, posten kanske var J*ÄKLIGT snabb 😛
PS: Jag praoar där
pliiiiss se till att ett av dem går till mig! Jag kan ge dig mitt ordernr så ser du till att en av lådorna kommer hem till mig a.s.a.p 😀
November 9, 2002
jackal_ wrote: Det absolut enklaste är ju att tanka ner Far Cry demot och testa om det flyter. Svårare än så är det inte 🙂
men första demot va lite knaggligt på min dator, men andra flöt på utan större problem...
kanske olika baner o därmed skillnad, eller så hade dom optimerat nåt
o förhoppningsvis e ju den slutgiliga versionen ännu mer optimerad
February 9, 2004
February 9, 2004
Zyrus wrote: [quote=ConnectionProblem!]Fasen assa....vicket spel!!!
Jag kan köra allt på very high utan ngt hack...........demot assa..
Men nu har jag ingen dator som klarar av spelet när det väl släpps.....
JAG HAR INGEN DVD-SPELARE FAN!!!!!!
Är inte assa lås?
Vad...vad...? Snälla hjälp jag fattar inte vad han menar??!!
November 27, 2003
2 Guest(s)