September 20, 2003
nightportier wrote:
JAG HAR INGEN DVD-SPELARE FAN!!!!!!
Ca 300:- för en 16x DVD-rom, en billig investering om man vill spela FC.
...och det är värt det, jag lovar 😀
300kr är många burkar! 😉 Lättare att sno av morsan/farsan, men de kanske bara har kort eller så har de supit upp socialbidraget!
January 22, 2004
300kr är många burkar!
Var kan man betala med burkar? Låter ju kanon!!
För att tillägga lite till diskussionen angående prestandakrav så flyter det på utan anmärkning med min konf. oxå.
Sitter på amd xp2400+ T-bread(10x200),
1024ram och 9800pro(oklockat). Kör 1024x728, allt i "High", AA och AF på medel.
Har iof inte kört MP än utan bara SP, vet inte om det blir någon skillnad...
Att det är svårt redan på "easy" eller "normal" tycker jag bara är bra. Då känns det mer som en utmaning istället för att klara hela spelet på ett par timmar och sedan inte ha något att se fram emot när man sitter på jobbet.
Tja,nån som vet om man kan patcha spelet än??
Japp patch 1.1 till spelet har kommit, finns här
Måste säga att initiativet att skicka med Sandbox va ypperligt, fick till och med en gammal man som jag att bli sugen på ett försök. Blir till att råplugga endast( ) 180 sidor manual..phu 8-[
OBS!! Manualen som finns med på skivan är endast BETA och på 120 sidor. Vill ni ha den fullständiga så kan ni ladda ner den härifrån (7.63Mb zip-fil)
June 8, 2001
Ostabilt som attans, kan som max spela ca 1h innan spelet kraschar. Och då har jag det patchat till 1.1 och kör utan no-cd crack. Har testat mängder av olika drivrutiner, tagit bort all överklockning (kriminellt! :bgrin: ), installerat om Windows XP, testat med andra ljudkortet men nix...spelet vill inte vara stabilt.
F.ö. ett riktigt bra spel, vilket behövs efter Deus Ex 2 fiaskot.
July 3, 2003
Kaleid wrote: Ostabilt som attans, kan som max spela ca 1h innan spelet kraschar. Och då har jag det patchat till 1.1 och kör utan no-cd crack. Har testat mängder av olika drivrutiner, tagit bort all överklockning (kriminellt! :bgrin: ), installerat om Windows XP, testat med andra ljudkortet men nix...spelet vill inte vara stabilt.
F.ö. ett riktigt bra spel, vilket behövs efter Deus Ex 2 fiaskot.
hmm, prova o kolla din cpu/gpu temp /höj v-coren så ser du att
det är du o din burk som är instabila inte spelet...........
November 27, 2003
August 12, 2003
Mikehammer wrote: Tjaba!!
Är det bara jag som har nåt konstigt fel med Far cry?? T ex när jag är inuti båten,så blir musen helt trög,och man har svårt att spela,sen när man är ute i djungel,så funkar det finfint...Nån som känner igen felet??
Seg dator?
Jag klarade spelet med allt på High med amd 3000+, r9600pro, 1024 333mhz ddr, gick helt OK.
October 11, 2002
Fattar inte riktigt varför mitt agerar som det gör. Har en P4 2,53ghz, 512mb PC2100 minne och ett Ti4600 lite klockat, ÄNDÅ så blir det helt sjukt laggigt när jag startar spelet, förstår inte varför? Har senaste DirectX och drivrutiner.. nån som vet? Störande till tusen är det, laggar mycket när jag kör på low också.
March 27, 2004
Jag har problem med mitt FarCry=(
Skaffade spelet igår...kom hem på kvällen installerade det gick helt smärtfritt mer lr mindre. Startar spelet funkar utmärkt kör allt på high och 1024x768 upplösning...ganska fin grafik osv. Stänger sedan av datorn för o sova, för det kan man behöva=) Startar datorn på morgonen... Startar spelet...Spelet startar inte längre=((. Varför? Vad har datorn gjort under natten??
1 Guest(s)