March 5, 2005
Instalera om drivrutiner till Gfx skulle jag säga. Verkar som om Far Cry inte känner igen/får felaktig info om din Gfk och sänker inställningar automatiskt. använda nvidias ref. drivrutiner. Provat att ställa in själv grafikinställningar i spelet alt. se till att spelet är uppdaterad och patchad.
January 22, 2004
Jag har installerat om drivrutiner för grafikkortet, jag har installerat om spelet också men det är samma sak när jag spellar på HIGH eller VERY HIgh så blir dellar av marken svarta, vad ska jag göra.
Hur ska jag uppdatera spelet.
Jag har en riktigt dålig skärm som klarar inte av mer än 85 HERTZ eller1024x768x32 i upplösning, kan det vara den som är dålig?
March 5, 2005
amko wrote: Jag har installerat om drivrutiner för grafikkortet, jag har installerat om spelet också men det är samma sak när jag spellar på HIGH eller VERY HIgh så blir dellar av marken svarta, vad ska jag göra.
Hur ska jag uppdatera spelet.
Jag har en riktigt dålig skärm som klarar inte av mer än 85 HERTZ eller1024x768x32 i upplösning, kan det vara den som är dålig?
85Hertz räcker mer än gott, det har ingeting med med spel eller program att göra utan är till eftersom vissa personer känner obehag/ser flimrande/kan få huvudvärk av för låg uppdateringshastighet.
Patchar finns på http://patches.ubi.com/far_cry/
Ladda ner den senaste bara (1.33 tror jag) så kommer det lösa sig ska du se.
1 Guest(s)