January 20, 2003
Och en bra sida o tanka den ifrån: http://ftp.fragzone.se/?file=s.....FarCry.zip
November 4, 2003
mm letade en snabbis :P...konstigt att dom släpper SP Demot precis efter Betan...mysko..:-?
-->
The game is looking far more complete now.. i'm guessing the SP is 95% done, but Mp is only 10-20%.
<--
det där va skrivet för inte såå långe sen...ska nog börja tanka Demot nu...har ju redan spelat FarCry Betan o det är MP men jaja...Betan är nog fortfarande roligare än SP...dålig AI på demot kanske...!!!
July 8, 2003
ViperBoyy wrote: :hmm: vad bubblar du om nu?
[quote=caged]Tror FC kommer äga både i SP och MP när det är klart! =)
menar du att när spelet är klart så är Far Cry (completed) bättre än både MP demot o SP demot lr vad snackar du om? 😮
Jag menar att det är lite buggigt än. Fast man ska ju inte dömma betan, den ska ju inte vara klar än. Men det är dock väldigt kul redan även om det är lite småfel.
Likadan i SP så är det ju så kul men det var lite saker jag hakade upp mig på. Men i sin stora helhet så var det en mycket trevlig upplevelse.
Så ja, när FC är completed så kommer det vara ett av de bästa spelen någonsin.
November 14, 2003
Jag ska ladda ner demot så fort jag köper en ny skärm.
Betan ska tydligen vara dålig har jag hört, ett par båtar bara och lite annat att testa, men det är bara vad jag har hört.
Joint Operations verkar annars vara väldigt skoj, också lite i djungeln men det är ju online helt tror jag, till skillnad från Far Cry som har en stor singleplayer campaign.
November 4, 2003
Balor wrote: Jag ska ladda ner demot så fort jag köper en ny skärm.
Betan ska tydligen vara dålig har jag hört, ett par båtar bara och lite annat att testa, men det är bara vad jag har hört.
Joint Operations verkar annars vara väldigt skoj, också lite i djungeln men det är ju online helt tror jag, till skillnad från Far Cry som har en stor singleplayer campaign.
haha, Far Cry kommer vara runt 100gånger bättre än Joint Operations typ :bgrin: fast Joint Operation ser inte så dumt ut häller 😉
July 8, 2003
Caze wrote: Bara så ni vet så är den där betan en olaglig version, dom släppte inte den utan den var stulen.
Betan är inte stulen. 5000 pers fick betatesta det, jag och viper är två av dem. Det vi spelar är fullt lagligt med äkta CD-key och allt.
Dessvärre får vi inte prata om spelet. Iaf inte släppa screenshots eller något sånt.
July 8, 2003
Snowman89 wrote: [quote=Caze]Ok, då förstår jag. Men beta versionen ni har fått testa lagligt har blivit stulen och har släppts på nätet.
men dom säger ju att dom har blivit utvalda som betatestare då har dom antagligen de RIKTIGA betan inte den stulna!!!
Jag vet att den betan vi har fått testa har blivit utdelad på internet. Fast utan CD key kan man väl bara spela på LAN, eller på crackade servrar om det finns såna...
2 Guest(s)