June 9, 2003
October 1, 2001
Red:
Är senaste TR ute redan? Tror inte jag känner för att skaffa det ändå, har inte spelat något TR lir alls.
Aun:
Verkar rätt intresant, måste kolla in det mer sen.
Gueno:
UT2 är ju en självklarhet. U2 har jag tänkt testa iaf, verkar inte vara nån direkt höjdare dock.
January 2, 2002
Gueno wrote: Splinter Cell borde ju vara nått för din monsterdator. 😀
Jag kan bara köra i 800x600 på mitt GF4 4600 så det kräver sin dator.
Dock så har jag bara en 1400MHz propp.
fick mitt sapphire 9800 pro 128 ult.ed. (för min tysta dator) häromdagen. Splinter Cell var det första spelet jag köpte direkt efter. Jisses!! Jag är fast! Saknat denna genre sen Hitman 2. Splinter Cell flyter fint med all grafik på max och högsta upplösning. =)
May 19, 2003
Splinter Cell är kul, klarat det ett antal ggr nu =) Men tyvärr så har jag tröttnat pga ingen frihet i stort sett. Dom sa innan releasen att man kan "klara banorna på massa olika sett" men det vart det inte.
Men första ggn jag körde det var det kul som satan. Lite kort då, klarade det på 1 dag.
July 8, 2003
Gueno wrote: [quote=Blade Runner]Splinter Cell flyter fint med all grafik på max och högsta upplösning. =)
Jag vill ha ny dator..
Jag med, det tar sån nedrans tid för db att leverera bara. Orden hra varit klar ett tag, de fick pengar imorse och halv fem (!) så lades den in för packning... Väntar på ett mail från posten med kolli men det kanske jag inte får förrän imorgon... =( Buääää!
1 Guest(s)