April 9, 2012
En kompis till mig äger Farcry 2.
Jag har fått låna spelet och lyckats installera det på min stationära dator. Då jag skriver in cd nyckeln för att kunna spela online står det att nyckeln är fel. Jag kollade lite på nätet och det ska gå att installera på 3 stycken datorer.
Ifall min kompis inte är online borde jag kunna använda hans online konto för att spela men det fungerar inte.
Tack för hjälpen
April 9, 2012
Hej, Nyckeln har endast används en gång utav min kompis, och så jag knappar in nyckeln säger den fel nyckel. Någonstans på nätet hittade jag att det ska gå att installera på 3 olika datorer samtidigt. Jag förstår att vi båda inte kan använda online kontot tillsammans men det borde finnas något sätt för oss att dela på kontot så att han spelar när jag inte spelar och jag spelar då han inte spelar online. Har försökt hitta någon funktion som gör det möjligt att logga in med existerande konto på farcry 2 men det verkar inte finnas endast möjligheten att skapa konto och så säger den förståss att kontot redan finns då jag prövar min kompis
Tack i förhand
April 9, 2012
Jo får se hur jag löser det, Att spela single-player fungerar utmärkt eftersom att dom i senare patchning av spelet tagit bort online aktivering för single-player delen så får nog hålla mig till den just nu och ifall jag kommer på en lösning så hör jag av mig här
Tack för hjälpen allihopa
1 Guest(s)