December 7, 2003
Ok jag måste bara fråga va är det som är så speciellt med Farcry?
ok det är bra grafik.. Men jag tycker inte det är mer än halv kul spel. det spårade ur när alla monstrerna började komma..
Men några tycker det är bland det bästa dom har spelat, varför?
E det helt enkelt jag som inte fattar varför det är bra eller e det helt enkelt inte så bra…?
October 25, 2003
MULLVADEN wrote: Var ju hur sjysst som helst.. fram tills att monstrerna kom... då bara sjönk det till botten.. det enda spelet nånsin som har funkat med monster e fan DOOM1 o HL 1...
vad är det för fel på HL2 då?
tyckte det var ganska ok när jag provade den ryska släppta versionen.
June 17, 2002
tindy_14 wrote: [quote=MULLVADEN]Var ju hur sjysst som helst.. fram tills att monstrerna kom... då bara sjönk det till botten.. det enda spelet nånsin som har funkat med monster e fan DOOM1 o HL 1...
vad är det för fel på HL2 då?
tyckte det var ganska ok när jag provade den ryska släppta versionen.
Har inte testat HL 2... så kan inte uttala mig om det.. men antagligen kommer det bli KUNG...=) om dom går efter HL1 linjerna så att säga..
June 17, 2002
CasO wrote: vetefan vad det är ni klagar om?
Farcry är den mest krävande grafikspelet idag...
och visst ger den individen en jävligt skön kännsla....dock kan jag hålla med om den kunde ha gjort bättre...
Ehh?? Va fan har grafiken med story, känsla, spel i sig att göra??
Det e just det där.. dom utvecklar massa grafik men skiter i story o allt...
June 17, 2002
CasO wrote: jag kan hålla med om det där....
men plzz har HL någon story? eller vilken av dagens spel som helst...
HL... JA!!: HL e ju hur jävla bra som helst ju... om du snackar HL 1.. HL 2 vet jag ingeting om än så...=)
O nej.. som sagt tidigare.. inga av dagens spel e bra.. utom UT2004... med e ju å andra sidan inte single player så...=)
June 17, 2002
Gueno wrote: Tacka vet jag Call of Duty..
Bara människor man pangar på. 8)
Jo.. men å andra sidan e det så förutsägbart att man blir tokig.. allting e stenhårt skriptat utan variation...
har totalt tröttnat på det spelet...
Hoppas fan HL 2 blir nåt man orkar spela igenom.. har fan inte spelat igneom ett spel på flera år. utom Alla UT spelens single player del...
March 27, 2004
Monstrena i spelet gör att det blir halvtomöjligt att klara spelet. I slutet så kan man gå typ 3 meter för att sedan bli sprängd av någon mutant med rocket eller bli ihjälslagen av en damp mutantapa. O då är de på lättaste. Man kan inte göra HS på dom heller. Man måste meja 50 jackhammer skott i skallen innan dom är döda. FarCry suger. HL2 hoppas jag blir bättre.
Förövrigt så äger MGS spelen alla andra spel.
November 9, 2001
Far cry är helt klart det bästa spelet jag har lirat i år. Visst storyn är väl inte direkt världens bästa men den får en att vilja fortsätta spela och se vad som händer längre fram.
Och monstren drar inte ner spelet de ger det bara mer stämning åt spelet (särskilt när man går i nån trång koridor med 5.1 ljudet igång och det hoppar fram en sån där fuling genom ventalations trumman) och visst det kanske inte är så jättelätt spel men det ska ju vara en utmaning att spela (Gillar save systemet skarpt) Gick igenom hela spelet på challenging.
1 Guest(s)