December 31, 2004
Tjenare! Har lite problem med mitt FarCry, eller mitt grafikort. det är nämligen så att jag inte får alls snyggt vatten fast jag har allt förutom Lightning på Ultra High. Jag har ett AOpen Geforce 6600GT 128 MB DDR3 graffe. Min polare har ett ATI Radeon 9700 128 MB DDR och han får fram riktigt snyggt glänsande vatten. Får fram det snygga vattnet med ett äldre grafikkort, Geforce 4 4600 128Mb. Jag har de nyaste grafikorts drivrutinerna och alla inställningar förutom Lightning är på Högsta. mitt grafikkort är nytt och jag är hundra på att det ska klara det. Någon som vet vad felet är?
Min dator i sign.
Edit: När jag har Lightning på högsta så blir alla föremål jätteljusa och det uppstår en del grafik buggar. Jag är ganska säker på att det inte lightning som e orsakar den fula grafiken på vattnet.
/Biosvirus
December 29, 2003
Har för mig att jag har hört nåt om att det är problem med originaldrivisarna till 6600 serien, men de ska finnas några andra som funkar bättre, såg det i en annan tråd för nån dag sen, du kan ju kolla upp nåt sånt, men dte är säkert nån här som har bättre koll än mig.
December 27, 2003
ladda inte hem drivrutinerna som nVidia har på sin sida (66.93, tror jag dom heter), många har haft problem med 66.93+6600GT AGP (jag körde dom två, men det väl ganska bra) Hur som helst, gå in på tex. http://www.guru3d.com och ladda hem 71.24 eller nyare. (fick 900pts mer i 3DM 2005 jämmfört med 66.93)
2 Guest(s)