March 15, 2004
Jag fick majl från Techland igår om Xpand Rally, blev utvald, måhända pga att mitt system är lite dated 🙂 och att jag har en ovanlig ratt.
Tänkte bara fråga om det är vanligt att man kan sabba hela systemet pga sånt där för att det inte är klart liksom eller om det finns nåt att varna för med att vara betatestare ? Vet inte om man får nån kopia av spelet sen heller, är det vanligt ?
January 20, 2003
Nja systemet lär ju knappast inte ta skada från betaversioner.
En sak du ska akta dig med är att släppa betan till någon annan eller dela ut den någonstans, betorna har ofta en "tag" dvs någon slags av märkning så det märker vartifrån den kommer osv.
Dvs du åker lätt fast för det 🙂
September 24, 2003
Continental Op wrote: Jag fick majl från Techland igår om Xpand Rally, blev utvald, måhända pga att mitt system är lite dated 🙂 och att jag har en ovanlig ratt.
Tänkte bara fråga om det är vanligt att man kan sabba hela systemet pga sånt där för att det inte är klart liksom eller om det finns nåt att varna för med att vara betatestare ? Vet inte om man får nån kopia av spelet sen heller, är det vanligt ?
jag har beta testat UO,DAOC,Planetside och nu WoW ... dom skickar inge skit utan det är ju rena spel i en test fas där dom vill testa servrar,folks prestanda i olika configs , eller bara få en första inblick i hur folk gillar spelet
Edit: jag fick 3mån betalt som testare till UO ... annars har det varit snålt med "gratis" saker
March 15, 2004
Det verkar suga. Gick in på deras hemsida för oss priviligierade, gick som om jag hade nåt jävla modem eller nåt hela tiden. Sen hade de nåt forum med folk som gnällde och sa att nedladdningen gick med 3.4 kb sek. Jag skiter i det där och kör mer N2003 istället. Richard Burns verkar bättre ändå.
1 Guest(s)