January 26, 2003
Tycker Unreal2 va både snyggt och roligt, första bra sp lir som kommit på länge.
Men visst va det krävande alltid, kräver iaf bra mkt mer än UT2003.
jag har (lite kortfattat) en p4 1,7 256 rdram och ett GF2gts, UT2003 fungerar alldeles utmärkt på denna, men Unreal2 hackar loss ganska friskt imellanåt =/..
O när spel börjar hacka är det dags att uppgradera !!
September 5, 2001
om 2 dagar med andra ord;
jag tycker det ser fräsigt ut. Får väl stå ut med att spela det i 640x480 man måste juh testa det.
++++++++++++++++++
Det är juh så mycket värdare än allt annat som är ute nu...tex
SimCity 4
TheSims
THPS3
osv.....
villka är det som sitter och spelar the sims nu????
February 12, 2002
På http://www.unreal2.com under game info står det exakt vad det kommer att ta.
--------------------->
Och ni som har laddat ner det............Köp spelet om ni vill ha det!!
Och hur som helst så ska ni då inte snacka om sånt här!!! 👿 👿
--|
Vote: Admin ge dem en varning!! 😡
--|
June 3, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: På http://www.unreal2.com under game info står det exakt vad det kommer att ta.
Ser ut som att jag kommer kunna köra det. 🙂
January 26, 2003
Hrmf, inte lite övermoraliskt att inte ens tillåta att prata om ett spel man spelat som inte är släppt än?
Jag sa alldrig att jag warezat ner det, kan juh fått tag i det på annat sätt, och då hade det ju absolut inte varit en warez tråd!
Om även om jag nu har warezat ner spelet, vad spelar det för roll?
Ska jag vänta ett par dagar till release datumet =P, jävligt larvigt enligt mig.
June 17, 2002
Mirkl0rd wrote: Hrmf, inte lite övermoraliskt att inte ens tillåta att prata om ett spel man spelat som inte är släppt än?
Jag sa alldrig att jag warezat ner det, kan juh fått tag i det på annat sätt, och då hade det ju absolut inte varit en warez tråd!
Om även om jag nu har warezat ner spelet, vad spelar det för roll?
Ska jag vänta ett par dagar till release datumet =P, jävligt larvigt enligt mig.
Jo visst e det larvigt.. jag tänker inte köpa det.. jag har det redan.. men jag snackar inte om det för det...=) Moddarna blir inte glada... Skiroy i wigger hatar mig redan har jag en känsla av...=)
October 1, 2001
Här är en recension, den låter ungefär som jag förväntade mig efter filmen jag såg fast delvis värre. Dock vart jag överaskad av försvars momentet som återkommer, det är ju inte direkt använt i andra spel så det är ju positivt.
February 12, 2002
Visst kan det väl vara så att man ibland kan frestas av att få tag i ett spel på den billiga vägen. Och jag ska väl inte heller säga att jag är helt vit. 😕 Men jag tycker ändå att om det är ett spel man vill ha, spela & å njuta ett par månader framöver (och inte bara ett sånt där Testa--->Kasta spel ) så ska man betala för sig och stödja de som utvecklat spelet, så de även i framtiden får råd att förse oss med dessa mästerverk? 8)
Och vill man testa ett spel före man köper för man är osäker om de är bra, så finns det ju nått så finurligt som en "DEMO" som de flesta spel utvecklare lägger på deras hemsidor, när de nästan är färdiga med spelet...
June 3, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Och vill man testa ett spel före man köper för man är osäker om de är bra, så finns det ju nått så finurligt som en "DEMO" som de flesta spel utvecklare lägger på deras hemsidor, när de nästan är färdiga med spelet...
Synd bara att Unreal II inte kommer ha ett "DEMO" då. 😡
December 25, 2000
Gueno wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Och vill man testa ett spel före man köper för man är osäker om de är bra, så finns det ju nått så finurligt som en "DEMO" som de flesta spel utvecklare lägger på deras hemsidor, när de nästan är färdiga med spelet...
Nix, dom ska tydligen göra en demo senare. Urbota dumt tycker jag, demos ska ju vara ett försmak så man vet om man ska köpa spelet eller inte 🙁
Detta gäller flertalet tillverkare..
June 17, 2002
ViU wrote: [quote=Gueno][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Och vill man testa ett spel före man köper för man är osäker om de är bra, så finns det ju nått så finurligt som en "DEMO" som de flesta spel utvecklare lägger på deras hemsidor, när de nästan är färdiga med spelet...
Nix, dom ska tydligen göra en demo senare. Urbota dumt tycker jag, demos ska ju vara ett försmak så man vet om man ska köpa spelet eller inte 🙁
Detta gäller flertalet tillverkare..
Då får dom sjylla sig själva att folk tankar...
2 Guest(s)