September 15, 2004
har ett problem som inträffar både när jag ska starta demot och fullversionen utav spelet:
när jag öppnar spelet så ser jag titelskärmen och hör ljudet kanske 1 sekund eller något. sen så blir skärmen svart och datorn startar om.
jag har installerat senaste catalyst 5.10.
jag har testat att stänga av antivirus och brandvägg.
kört genvägen med kompabilitetsläge för windows 2000.
men det startar ändå om. vad ska jag göra? :
July 26, 2001
oneweak wrote: har ett problem som inträffar både när jag ska starta demot och fullversionen utav spelet:
när jag öppnar spelet så ser jag titelskärmen och hör ljudet kanske 1 sekund eller något. sen så blir skärmen svart och datorn startar om.
jag har installerat senaste catalyst 5.10.
jag har testat att stänga av antivirus och brandvägg.
kört genvägen med kompabilitetsläge för windows 2000.men det startar ändå om. vad ska jag göra? :
Om man behöver köra spelet i Windows 2000 brukar det betyda att man försöker ta sig runt kopieringsskyddet. Har du orginalet så ska du inte behöva göra det. Prova att patcha spelet. En hel del buggar fixade.
September 15, 2004
nu godkände jag .exe och några andra grejer i foldern i mcafee's brandvägg. och då gick det igång, men när jag gick in på "display" så startade datorn om sig igen! >_< nu är det samma problem igen varje gång jag försöker starta! förjävligt att spel ska krångla så här mycket på moderna system.
2 Guest(s)