October 1, 2002
Någon som kan säga mig vad det här rör sig om? :
[Image Can Not Be Found]
samt
[Image Can Not Be Found]
Vill helst inte ställa frågan på B-net's forum. Alla vet redan vilken typ av människor som hänger där, och jag vill helst inte ha "OMG, fucking n00b!" uppkört i ansiktet.
Tillbaka till topic:
Jag får felmeddelanden i War3 ungefär varannan match jag spelar. Alltid är det ett nytt "fel" som slår till (Dvs. alla siffror osv som är med i felrapporten är annorlunda). Det här börjar bli VÄLDIGT ledsamt.
Någon som har, eller har haft samma problem som mig? - I så fall skulle jag gärna vilja åt en lösning på problemet.
- Jag har redan testat att installera om RoC & FT X antal gånger. Även testat med att byta drivrutiner till de olika kompontenterna jag har. Detta har visat sig vara verkningslöst. Hjälp?
October 1, 2002
BearznaiL wrote: Den nämner "not enough memory" och "memory" i båda felmeddelanden. Tror du att det kan vara fel på minnet ditt? Testa köra memtest86.
Ah, glömde nämna. Har två minnesmoduler för tillfället. (2*256) - Har redan testat att köra en i taget. Fortfarande felmeddelanden.
... Tack ändå :bgrin:
February 21, 2003
Shinji wrote: [quote=Ogrebeast]Det där felet uppstår vad jag vet för de crackade versioner av WC3 som saknar senare patchar. Men din version är ju naturligtvis inte crackad.
:bgrin: :bgrin: :bgrin:
Ogre, få nu inte min tråd låst!
Närå, det var bara ett tips som kom från det blå. :bgrin:
Nu vet du iaf vad lösningen är. Nya patchar.
July 8, 2001
Ogrebeast wrote: Det där felet uppstår vad jag vet för de crackade versioner av WC3 som saknar senare patchar. Men din version är ju naturligtvis inte crackad.
fel, det händer alla.
jag har själv råkat ut för det och jag känner många som gjort men aldrig hört talas om nån lösning. 🙁
1 Guest(s)