August 15, 2004
Har du laddat ner Windows XP-patchen? Gör det ifall du inte redan gjort det, visade sig vara problemet för mig iaf =]
Sedan öppnar du konfiguratorn (ska ligga i samma genvägsmapp som FF7) och väljer Graphics bland flikarna... detta är då mina inställningar;
Direct3D 640x480 16bpp (Full Screen), NVIDIA TNT... fungerar utmärkt =]
March 23, 2004
Hmm, har ingen lust att lägga in sp2 :/
För mig kan man bara välja software rendering mode och primär bildskärms drivrutin. Det står inget om vad jag har för grafikkort..
Kör med 71.24 drivisarna.
Föresten, installerade du det där "directshow" eller vad det hette? Man fick ju välja om man skulle installera det och DirectX 5.0.
*edit* På Graphics står det att "8-bit Paletted Textures" Failed, därför kan jag inte köra D3D 😕
June 27, 2002
SP2 ska ALLA lägga in så dessa jävla maskar försvinne ri omlopp nån jävla gång. Klarar man inet att uppdatera sin win maskin så ska man inte ha XP. Vafan det som inet funkar i SP2 ska ju bara ha nyare drivrutiner när du väl har uppdaterat allt så blir din stackars dator mycket stabilare. Fan inte ens min morsa fick problem när HON uppdaterade sin burk till SP2 så vafan e problemet.
March 23, 2004
Redfaction wrote: SP2 ska ALLA lägga in så dessa j**la maskar försvinne ri omlopp nån j**la gång. Klarar man inet att uppdatera sin win maskin så ska man inte ha XP. Vafan det som inet funkar i SP2 ska ju bara ha nyare drivrutiner när du väl har uppdaterat allt så blir din stackars dator mycket stabilare. Fan inte ens min morsa fick problem när HON uppdaterade sin burk till SP2 så vafan e problemet.
Vaknat på fel sida? Det är upp till mig om jag vill ha SP2 eller inte.
Vart kan man ladda ner den där patchen?
December 18, 2001
Redfaction wrote: SP2 ska ALLA lägga in så dessa j**la maskar försvinne ri omlopp nån j**la gång. Klarar man inet att uppdatera sin win maskin så ska man inte ha XP. Vafan det som inet funkar i SP2 ska ju bara ha nyare drivrutiner när du väl har uppdaterat allt så blir din stackars dator mycket stabilare. Fan inte ens min morsa fick problem när HON uppdaterade sin burk till SP2 så vafan e problemet.
Så du menar alltså att du och din mor kan köra alla program som slutar funka när man installerat sp2? Finns en lista över alla program på microsoft.com ifall du vill prova..
Så kom inte och säg att det är fel på folken som försöker köra dom programen.
March 23, 2004
Jag har fått igång spelet nu, var ju bara att installera movieplayer på installationsskivan 🙂
Men nu kommer nästa problem; Filmerna hackar något fruktansvärt. Det första som kommer upp (Edios reklamen) och första filmen man får se hackar något frutkansvärt, Filmen man får se när man tar new game hackar så mycket att jag inte orkar se klart på den 😐
September 12, 2001
Häääääärligt inlägg killen !
Eller inte...spelar ingen roll om andra inte har lagt in SP2.
Det är tonen i ditt inlägg som borde patchas här måste jag säga.
Men det går ju att ordna med en fix som heter "ban" om denna "forumbugg" ska fortsätta i denna ton.
Hur ska du ha det ?
November 27, 2003
Här: http://home.iprimus.com.au/ani.....FVIIXP.zip
Om det inte funkar kan jag skicka den (13,4MB)
//Andreas
March 23, 2004
Delph1 wrote: Här: http://home.iprimus.com.au/ani.....FVIIXP.zip
Om det inte funkar kan jag skicka den (13,4MB)
//Andreas
Tackar, den funkade utmärkt. Laddar ner den nu 🙂
1 Guest(s)