September 18, 2002
ViU wrote: Har spelat det, spelade några månader för närmare ett år sedan. Gav upp det för att jag fick i nerverna på hur mycket tid spelet kräver av mig.
Jo det tar tid att "levla" upp, dessutom är ju inte spelet direkt litet, så alla dessa quests tar sin tid att utföra. Dessutom finns så himla mycket annat som man kan göra såsom gardening och craftskills. Det tar tid....Men kul är det 🙂
September 18, 2002
ViU wrote: Tycker inte det är "kul" när man hälften av tiden sitter och väntar på saker. Och fishingskillen tar priset, har, det var den som fick mig att lägga ner det hela när jag insåg att de sket i om man hade kul eller inte bara man spelade så länge som möjligt.
Men man behöver såklart inte hålla på med all det där, fishing och gardening tänkter jag inte alls ge mig på. Men smaken är som baken, än så länge gillar jag spelet iaf. Har bara spelat i några dagar.
September 18, 2002
Riktigt roligt börjar det bli nu faktiskt. Har precis klar "subjob quest" och kan nu äntligen få ett multiclass character. Är warrior och ska ha monk som subjob. Dock så tänker jag lägre fram väja samurai, men för det så måste man vara lvl30 + ännu en quest. >_<
Jag gillar skarpt att man kan ändra subjob hur man vill. När man väl har klarat "subjob quest" så kan man testa alla möjliga kombinationer. Warrior/white mage
Warrior/black mage
Warrior/monk Warrior
Warrior/red mage
Warrior/paladin
Jag ni förstår säkert. Dessutom kan jag ju faktiskt ändra mitt "main job" som just nu är Warrior till något annat oxå, dock så innebär det att jag måste "levla" upp igen. :arg:
1 Guest(s)