January 30, 2003
January 23, 2003
FF7 te pc e riktigt sug alltså, kass musik (midi) kass bakgrunds miljöer,
men så e det ju portat från psx också. Skaffa en psx me ff7 istället, då fåru riktig musik å sketa snygga bakgrunds miljöer. men ere så att du redan har te te psx så kan ja ju rekomendera att inte skaffa det te pc.
January 30, 2003
Det finns en patch till allt det där med musiken och de sunkiga texturerna. Sen finns det en patch för GeForce som gör att man kan köra med aniso och fsaa. Så sunkigt skulle jag inte kalla det.
Saken är den att jag har lirat FF7 till PS ca 4 ggr, jag vill bara ha det till dator för att lira lite på kvällarna. Har inte kvar mitt ps...
February 1, 2003
Jag har FF7... orginal på skiva ... frågan är bara vart ... jaja ... kartong o hela kittet ... ett av de bästa FF spelen tycker jag ...
men jag vet inte om mitt är till Salu ... i sånna fall är det uppemot 300:- nästan ... då det knappt går att få tag på ...
jaja ... men de där 6-700:- är det värt enligt mig ... trots att det är gammalt ... =o)
January 30, 2003
September 11, 2002
Skywalker wrote: [quote=fet_loa][quote=Skywalker]webhallen, där tar dom 699:- för det.
värt vartenda öre.. har dock bara lirat på ps
Hur kan du tycka att det är värt 699:- för mig som har spelat det 4 ggr redan?
om du klarat det 4ggr och fortfarande vill göra ut det en 5:e tyder det ju på att du tycker det är ett bra spel.. man måste unna sig något då o då 8)
men absolut om du hittar till ett bra pris så är ju det aldrig fel.... själv hade jag nog kunnat betala en bra summa för spelet om jag velat ha det så gärna.. nu har jag det redan på ps och det räcker för mig då det inger den rätta känslan.. LEVE konsollen! hipp hipp :worshipp:
1 Guest(s)