May 28, 2001
När jag lirar operation flashpoint så går det segt som...som...deg? Alltså det är näst intill ospelbart (med mina krav). Jag har en TBird 1,2 Ghz med 128MB i ram (PC133) och ettt Asus Riva TNT2 ULTRA (32MB SG-RAM) men ändå så segar det... Jag kör Win2k och är medveten om att detta slukar minne, men frågan är vilket som är mest värt att uppgradera, minne eller grafikkort? Jag vill bara ha motiverade svar tack
December 22, 2000
hmm...det e en bra fråga! själv kör jag en: Duron 700 mhZ,128 RAM, Nvida Geforce 2 mx ^32 mb,Win ME , och det hackar/segar INTE ett skit för mig...:grin:
-----------------
Duron @700 MHz
20 gigs HD
128 RAM
Geforce 2 MX^32mb
LG 4x4x12
DIMMU BORGIR RULEZ!
"Den som lever får se!"
[ Detta inlägg ändrat av Max 2001-06-21 00:08 ]
June 21, 2001
Jag lirade OF på en 366mhz och drog man bara ner detaljerna lite så flöt det bra. Inte ens långa laddningstider faktiskt! Låter förbannat skumt att dte går segt me´n kanske du ska defragmentera eller rent av installera om windows? Installerar du om windows borde problemet vara löst (förutsatt att du formaterar)..:wide:
'~-.,.,.,.,.,.,.-~'
2 3 D
The one and
ONLY
När jag lirar operation flashpoint så går det segt som...som...deg? Alltså det är näst intill ospelbart (med mina krav). Jag har en TBird 1,2 Ghz med 128MB i ram (PC133) och ettt Asus Riva TNT2 ULTRA (32MB SG-RAM) men ändå så segar det... Jag kör Win2k och är medveten om att detta slukar minne, men frågan är vilket som är mest värt att uppgradera, minne eller grafikkort? Jag vill bara ha motiverade svar tack
Ja vad har du för grafikinställningar då?
Du kan inte köra med hög upplösning med ett TNT2 Ultra kort..
Tekniknörd som gillar att träna.
2 Guest(s)