August 10, 2001
Hej alla!
Först och främst vill jag säga att jag försökte skapa en ny tråd på CS-forumet men det gick inte. 404 fel typ.
I alla fall. Jag lirade på Fluffy Public Bunny servern som jag gjort i många många år och allting gick som vanligt. Vi lirade på Inferno förresten. Jag var CT och vi avancerade fram på högersidan. När vi kom fram till den lilla balkongen och underpassagen som T ibland tar så dyker det fram en granat och skadar en himla massans CT. Granaten kommer fram under passagen där T som sagt var brukar avancera fram ifrån. Naturligtvis tror ju jag att det är en terrorist som kastade den (får vara en riktigt dum CT som gör det tänkte jag). En kille kommer fram så smått under passagen och kryper fram sakta sakta. Naturligtvis skjuter jag honom. 1 sekund senare är jag banna för livstid ifrån fluffy bunny servrarna.
Jag är både besviken och förbannad kan jag säga. Om personen som bannade mig läser detta så kan han/hon gärna kommentera varför jag är bannad för livstid för EN indicent EN gång. Som jag dessutom, enligt mig själv, har en rätt bra förklaring på.
/en som är trött på fjortisar som leker admins
AKA "Death from Above" i CS
August 10, 2001
Pim_ wrote: var glad att du slipper den helvetesdrogen som märkt fler folk för livet än kaffe o alkohol tillsammans
Hehe, jag vet vad du menar! När man lirar är man ofta förbannad osv men man måste lira vidare i alla fall. Fast man vet inte riktigt varför, hoho. Illa sådant!
1 Guest(s)