June 23, 2002
Mean Machine wrote: Jodå, för fan, visst lirar man det...
Synd bara med min uppkoppling om man ska lira "by wire". 😉
Btw, antar att jag var den sista du ville höra det här av iofs...:P
Bah fixa fuskband då. 🙂
Klart det är den sista jag ville höra det av, det är ju du. 😉
Hur som helst har startat en liten liga med några polare och brorsan. Om nån vill hoppa in kan ni hojta till.
EDIT: Vi kör PL. Chelsea, Liverpool och Man United upptagna.
galningen wrote: Ja tyvärr har även jag fastnat i FM träsket =). Sitter och försöker få Bajen att vinna CL guld :>.
Hehe jag lirar singleplayer ibland när inga vill lira. Då lirar jag med Gnaget såklart. Dragit ner lite uppdateringar och sånt. Väldigt roligt, ska tillbaka till Allsvenskan iår. 🙂
Länktips: http://fm.sportgamers.se/
June 10, 2005
July 23, 2002
C-J... wrote: Spelet är grymt, men alldeles för segt att ladda mellan matcherna.
Köp en ny dator eller kör med färre ligor.
Jag lirar singleplayer. Vet inte om jag har så stor lust att spela med herrarna "Chelsea, Liverpool och Man United upptagna". Va en man, spela med Barnet!
June 23, 2002
nilsrock wrote: [quote=C-J...]Spelet är grymt, men alldeles för segt att ladda mellan matcherna.
Jag lirar singleplayer. Vet inte om jag har så stor lust att spela med herrarna "Chelsea, Liverpool och Man United upptagna". Va en man, spela med Barnet!
Jepp, men när dom andra väljer storklubbarna måste man ju ockås välja en, annars får man ju råpisk.
Jag ville igentligen lira holländska, franska eller tex. belgiska.
Vi har bara lirat lite i ligan, är ju sommar och samt att en polare drar till Kina nu. Själv lirar jag med AIK i singleplayer. Har dragit in uppdateringar och en patch från Sportgamers. Så nu ligger AIK i superetta så det är som verkligheten, håller på att lira upp dom till allsvenskan, sen ska jag vinna allsvenskan, sen ska jag vinna Uefa CL. 😉
June 10, 2005
nilsrock wrote: [quote=C-J...]Spelet är grymt, men alldeles för segt att ladda mellan matcherna.
Jag har 1 gig DDR-ram & 2800+ Amd Athlon. Körde 1 liga med alla störst databas & det tog typ 2 minuter att ladda mellan varje match.
J-a o-optimerade skitspel.
1 Guest(s)