June 30, 2003
För er som inte har doom3 så finns nu doom3 i FZ:as filarkiv..
Länk: http://www.fz.se/filarkiv/?s=&.....oom3/demo/
December 5, 2001
RobinR wrote: [quote=Sardaukar][quote=Wingdings]Doom 3:s DEMO, ja.
Kanske värt å testa det innan man köper?
Det är inte min typ av fps så jag skulle aldrig få för mig att köpa det.
för läskigt? :cy:
Absolut inte! Alldeles för enformig miljö och samma monster. Sen tycker jag vapeneffekterna är tråkiga.
June 30, 2003
Sardaukar wrote: [quote=RobinR][quote=Sardaukar][quote=Wingdings]Doom 3:s DEMO, ja.
Absolut inte! Alldeles för enformig miljö och samma monster. Sen tycker jag vapeneffekterna är tråkiga.
Håller med! Tycker också att Doom3 är alldeles för enformigt men inte bara att de är samma miljö osv, utan att man ska göra samma saker HELA tiden!
Man kommer till ett ställe, sen säger objective eller personen att man ska hämta en sak, kommer tillbaka med den och så kommer man vidare.. Så håller de på HELA tiden!
December 25, 2000
RyXze wrote: [quote=Sardaukar][quote=RobinR][quote=Sardaukar][quote=Wingdings]Doom 3:s DEMO, ja.
Håller med! Tycker också att Doom3 är alldeles för enformigt men inte bara att de är samma miljö osv, utan att man ska göra samma saker HELA tiden!
Man kommer till ett ställe, sen säger objective eller personen att man ska hämta en sak, kommer tillbaka med den och så kommer man vidare.. Så håller de på HELA tiden!
Allt som det skall vara då 🙂
December 5, 2001
RyXze wrote: [quote=Sardaukar][quote=RobinR][quote=Sardaukar][quote=Wingdings]Doom 3:s DEMO, ja.
Japp Id Software i ett nötskal....
March 23, 2004
Förstår inte hur man kan lyckas bli rädd av doom, jag kan på min höjd rycka till om jag är oberedd, men efterssom spelet är så förutsägbart så blir det också svårt.
Tycker det påminner om Farcry lite grann. Jävla skryt spel som dom gjort bara för att visa att dom kan göra ett snyggt spel..
November 9, 2002
snyggt: ja
läskigt: ja
enformigt: nja... ja har nog int kommit så långt isf...
mörkt: JA!! jobbit o switcha mellan ficklampa å vapen varannan sekund
lite synd e att man inte kan göra fel... som många andra fps e d bara en rad korridorer, där dom dörrar som e låsta inte ska änvändas (iaf inte just då)
dock måste man hålla koll på lite koder till lagringsboxar etc... men d går ju :bok:
December 5, 2001
richardb wrote: Hardu spelat det? Det skapar absolut ingenting.
Nu sa han iofs "kanske" så han har kanske inte spelat det. Men jag instämmer.
Tycker t.o.m. att Half-Life (originalet) skapade redan då den bästa stämningen jag har upplevt i ett spel hittills. En varierande miljö. Inte bara en massa mörka gångar. Fast då bortser jag från slutet med denna Xen-värld som inte riktigt passade in tycker jag.
2 Guest(s)