January 26, 2004
Med tanke på det slut som var så skulle jag bli förvånad ifall det inte kom en trea, tycker inte dom behöver göra mycket vid motorn utan bara sätta ihop ett nytt spel som tar vid där det andra slutade, skulle inte förvåna mig om dom redan hade börjat på trean innan tvåan var släppt.
Och gordon sprängs inte, Gman stannar upp tiden och tar iväg gordon annan stans, han är väl nån högre makt och förhoppningsvis räddar han Alyx också.
Att det blivit ett sånt här slut beror nog mycket på att dom vill göra en trea för att kunna käna ännu mer pengar, vem av er skulle inte köpa HL3 för att få reda på allt vad som händer och vad som kommer att hända, få reda på vem denne mystiska kostymklädde person är. Eller så gjorde dom slutet för att dom hade tidsbrist och var tvugna att släppa spelet efetrsom folk började tröttna på att vänta. Käns nämligen som om dom bara slängde in ett slut för att kunna släppa det eller slippa göra mer.
Nyss kollade jag även upp det där påskägget med vareslen som snackade en massor och just nu fick jag inte ut nått av det, ska kolla på det imorrn igen när jag är lite piggare
Och som sagt, jag vill också ha megagravitygun från början, skulle va skoj
July 4, 2003
vene, slutet och hela spelet var klart långt innan spelet släpptes, Valve har under en längre tid hållt på med massor av finputtsningar och finjusteringar. Slutet är gjort på så sätt att Valve tyckte att det var bra, se bara på ettan, sluten är ganska lika mystiska båda två. Slutet tyckte jag var bra, men de sista banorna kändes lite tomma och tråkiga.
February 22, 2003
hoppas man får reda på värsta intrigerna och storys i trean
typ:
G-man: Gordon...*flås* I am you father
sen i slutet ska man avrätta g-man me en magnum..nackskott i pannan eller slänga han me super gravity gun över ett stup å g-man skriker nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo sen fadar bilden och eftertexterna kommer
July 4, 2003
BelGarath wrote: hoppas man får reda på värsta intrigerna och storys i trean
typ:G-man: Gordon...*flås* I am you father
sen i slutet ska man avrätta g-man me en magnum..nackskott i pannan eller slänga han me super gravity gun över ett stup å g-man skriker nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo sen fadar bilden och eftertexterna kommer
Nej, man dödar nästan G-Man, men sen kommer G-mans chef kommer och börjar skjuta blixtar på gordon, sen kommer G-Man och kastar chefen ner för ett stup, G-Man och Gordon börjar ett känslosamt tal och G-Man dör.
February 22, 2003
GatriC wrote: [quote=BelGarath]hoppas man får reda på värsta intrigerna och storys i trean
Nej, man dödar nästan G-Man, men sen kommer G-mans chef kommer och börjar skjuta blixtar på gordon, sen kommer G-Man och kastar chefen ner för ett stup, G-Man och Gordon börjar ett känslosamt tal och G-Man dör.
nej G-Man och Gordon inleder ett känslosamt förhållande flyttar ut på landsbygden och adopterar den där tjejen sen har dom en sån där stor insekt som husdjur 🙄
April 10, 2003
BelGarath wrote: [quote=GatriC][quote=BelGarath]hoppas man får reda på värsta intrigerna och storys i trean
nej G-Man och Gordon inleder ett känslosamt förhållande flyttar ut på landsbygden och adopterar den där tjejen sen har dom en sån där stor insekt som husdjur 🙄
Nej Gordon skade skuter G-man, G-man's chef kommer fram och bitchslappar G-man och säger att han är misslyckad.
G-man börjar gråta och telepoterar bort sig, Gordon får skuldskänslor för det hela och inser att han är nekrofil och hänger sig själv.
February 22, 2003
Tyrfing wrote: [quote=BelGarath][quote=GatriC][quote=BelGarath]hoppas man får reda på värsta intrigerna och storys i trean
Nej Gordon skade skuter G-man, G-man's chef kommer fram och bitchslappar G-man och säger att han är misslyckad.
G-man börjar gråta och telepoterar bort sig, Gordon får skuldskänslor för det hela och inser att han är nekrofil och hänger sig själv.
det var humor!
2 Guest(s)