January 26, 2001
jepp det är mycke härligare å köra på Pb serverar för då vet man att inte lika mångar fuskar! men en del har sagt att det laggar mer när det är pb servrar fats jag märkar ingen skillnad! (har bara modem så det laggar nästan hela tiden för mig) LÄNGTAR TILLS TEILA KOMMER MED ADSL TILL SKOGEN!
June 3, 2001
Fuskare är fega! [Image Can Not Be Found]
[ Detta Inlägg ändrades av: totto den 2001-08-05 00:04 ]
June 3, 2001
On 2001-08-09 23:08, Phat^Trance wrote:
punkbuster suger ,,, det går o fuska igenom där med,, testade nyss ehmma hos en polare,, stack in @ bbb cs server (alla = PB)kunde köra wallhack o aimbot
Kanske dax för dom att uppdatera progget lite. Men, som min morfar alltid sa:
"det finns inga lås som kan hålla tjyven ute"
August 22, 2005
punkbuster suger ,,, det går o fuska igenom där med,, testade nyss ehmma hos en polare,, stack in @ bbb cs server (alla = PB)
kunde köra wallhack o aimbot
Kan hamna i blacklist om man fuskar i cs med pb
spara filer samt admin kan ta bilder och skicka till http://blacklist.clanrdw.com/
bli av med sitt wonid =köpa nytt spel eller nytt lösenord Gäller tk me
March 20, 2001
Nej! jag tycker att punk buster suger! det är bara dom med de "vanliga" aimbottarna som försvinner och det är bara j**la soper som andvänder dom, typ newbis som tror att ingen ska märka att dom har aimbots när dom har typ 21/3 i stats och heter player. Näää... punk buster suger nått annat kan man inte säga! och sen så ger det högre ping! och så måste man regga clan taggen, och det ger fan inget plus i kanten !
1 Guest(s)