September 16, 2002
(Eftersom det är en poll, kunde jag inte fråga i den officiella tråden. Hoppas ni har överseende.)
World of Warcraft har blivit en succé, som vi alla vet. Det vinner priser hit och dit. Det slår försäljningsrekord och växer var dag. Jag har faktiskt inte sett något negativt om det av värde.
Så, vad tycker ni?
Förtjänar World of Warcraft all beröm, eller tycker ni att det är för mycket.
"Det är bara känt för att det är Warcraft."?
Jag lägger i alla fall min röst på att det är precis så bra som många säger.
January 4, 2003
Gamblor wrote: Nej det tycker jag inte. Men det är ett jäkligt välgjort och roligt spel. Men som vanligt när det gäller Blizzard så blir folk saliga för sakens skull, inte för själva spelet.
ungerfär så tyckte ja om hl2 men men
helt underbart spel kan inte slita mig 😀
August 8, 2003
December 31, 2001
Det finns inget i WoW som inte redan finns i andra mmorpg. Och det store minuset är att det kommer tro det eller ej mycket yngre spelare som förstör chaten något fruktansvärt. Trodde man skulle slippa detta med månadsbetalningar och allt men det verkar som de yngre kan fixa sådant nu oxå 🙂
July 4, 2003
Death On Wings wrote: Det finns inget i WoW som inte redan finns i andra mmorpg. Och det store minuset är att det kommer tro det eller ej mycket yngre spelare som förstör chaten något fruktansvärt. Trodde man skulle slippa detta med månadsbetalningar och allt men det verkar som de yngre kan fixa sådant nu oxå 🙂
Har ju inte testat några andra MMORPG förutom Runescape, så om allt i WoW finns i andra vet jag inte.
Men yngre spelare som förstör chatten är något som man mycket sällan stötet på. Annars kan man ju gå ut ifrån de chatkanalerna man inte vill vara inne i.
November 26, 2002
Röstade nej eftersom Blizzard verkar lura sina WoW-användare, de har inte ens kunnat skriva en riktig EULA
http://ask.slashdot.org/asksla.....#038;tid=4
1 Guest(s)