December 31, 2001
Har testat spelet några dagar nu och det finns aldeles för lite klasser och för lite sätt att göra sin gubbe unik på.
Ser ju minst 10 st varje gång jag spelar som har likannde utseende som jag har.
Minus
-för lite raser
- för få klasser
-för lite saker att ändra på sin karaktär när man gör den
-för lite talent points kategorier
Man blir aldrig riktigt unik utan man blir bara en i mängden.
October 26, 2002
jag anser att wow är ett väldigt igenom tänkt spel från blizzards sida, det har det där som vissa av blizzards spel har, det spelar ingen roll om man tycker det är tråkigt, man kan inte sluta spela ändå...
jag har ännu inte skaffat mig retail kanske mest pga en taskig ekonomi, men även lita att jag vet vad som kommer hända om jag gör det, jag kommer spela bort mitt liv framför det, jag kommer lägga ner så mycket tid på det trotts att jag kanske inte tycker att det är jätte roligt, men någon gång kommer jag skaffa det. det är ju oundvikligt, men jag ska vänta lite...
March 5, 2002
Death On Wings wrote: Har testat spelet några dagar nu och det finns aldeles för lite klasser och för lite sätt att göra sin gubbe unik på.
Ser ju minst 10 st varje gång jag spelar som har likannde utseende som jag har.Minus
-för lite raser
- för få klasser
-för lite talent points kategorierMan blir aldrig riktigt unik utan man blir bara en i mängden.
Ja, det är ju synd att du inte blir unik som alla andra.
September 16, 2002
Fackamato wrote: [quote=Death On Wings]Har testat spelet några dagar nu och det finns aldeles för lite klasser och för lite sätt att göra sin gubbe unik på.
Ser ju minst 10 st varje gång jag spelar som har likannde utseende som jag har.Minus
-för lite raser
- för få klasser
-för lite talent points kategorierMan blir aldrig riktigt unik utan man blir bara en i mängden.
Ja, det är ju synd att du inte blir unik som alla andra.
:)R :D/
1 Guest(s)